درباره فروشگاه: آبتین
تعداد محصولات: 20

ماشین ظرفشویی بلانتون مدل DW1406W

ماشین ظرفشویی بلانتون مدل DW1406W در رنگ سفید، دارای ظرفیت 14 نفره، 8 برنامه شستشو، با برد لمسی، از نوع مبله یا ایستاده، دارای 3 طبقه قابل تنظیم، کم صدا، قابلیت تنظیم فشار آب در هر طبقه، عیب یاب هوشمند و مصرف انرژی A++.

Blanton - بلانتون

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
610×598×845 میلی متر
54
8
14
مبله (ایستاده)
3
++A
قابلیت تنظیم فشار آب در هر طبقه

ماشین ظرفشویی بلانتون مبله یا ایستاده مدل DW1406W سفید رنگ از محصولات شرکت بلانتون می باشد. این ماشین ظرفشویی دارای ظرفیت 14 نفره می باشد به عبارتی در این ماشین 160 پارچه ظرف جای می گیرد. این محصول در ابعاد 61×59.8 ×84.5 سانتی متر و وزن 54 کیلوگرم است و همچنین رده مصرف انرژی آن ++A می باشد که همین امر این محصول را در لیست محصولات کم مصرف قرا داده است.

طبقات داخل این محصول دارای 3 طبقه قابل تنظیم است که می توانید طبق نیاز خود طبقات و ارتفاع آن را جابه جا کنید بدین ترتیب برای ظروف بزرگتر مانند قابلمه و سینی هم مناسب است و همچنین دارای 8 برنامه شستشو می باشد تا بتوانید طبق جنس ظروف و میزان کثیفی آن ها برنامه مناسب را انتخاب کنید که تفاوت این برنامه‌ های شستشو در دمای آب، میزان آبکشی و زمان شستشو است.

لازم به ذکر است این محصول دارای قابلیت تاخیر شستشو تا 24 ساعت است که می توانید ظرف را داخل محفظه قرار داده و تایم شستشو را طبق خواسته خودتان برنامه ریزی کنید.

از آپشن های این دستگاه،  مجهز بودن به صفحه نمایش LED است که زمان شستشو و نوع شستشو را نمایش می دهد، دارای سیستم عیب یاب هوشمند می باشد که در واقع در صورت بروز هر گونه ایرادی در دستگاه، عیب یاب هوشمند به صورت خودکار مشکل را تشخیص داده و از طریق صفحه نمایش آن را نشان می دهد، همچنین این محصول فوق العاده کم صدا، دارای  قابلیت تنظیم فشار آب در هر طبقه و مجهز به قفل کودک نیز می باشد.

دلایل اعتماد به ما