بخرید و 661,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: ایلیا مهرگان
تعداد محصولات: 137
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین ظرفشویی کرال مدل DS 15069

ماشین ظرفشویی کرال مدل DS 15069 در رنگ سفید، دارای ظرفیت 15 نفره و 7 برنامه شستشو، از نوع مبله یا ایستاده، مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند، تهویه داخلی، قابلیت شستشو با نصف ظرفیت، سیستم تنظیم میزان مصرف آب و برق بر اساس ظروف، قابلیت میوه شوی و قابلمه شوی، محفظه استیل ضد زنگ، عملکرد آب پاش جداگانه، قابلیت تنظیم سختی آب و سبد شستشوی قابل تنظیم.

Coral - کرال

185,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

7
A
15نفر
مبله (ایستاده)
10 لیتر
2
مجهز به سنسور تشخیص نشتی آب، دارای سه بازوی آب پاش، دارای برنامه خیساندن ظروف، قابلیت تنظیم سختی آب، یک شیر ورودی آب، محفظه استیل ضد زنگ، قابلیت ضدعفونی کردن ظروف، سیستم تنظیم میزان مصرف آب و برق بر اساس ظروف
سفید
47 دسی بل

ماشین ظرفشویی کرال مبله یا ایستاده مدل DS 15069 سفید رنگ از محصولات شرکت پاکشوما می باشد که در ابعاد 60×60×85 سانتی متر و وزن 46 کیلوگرم است. این ماشین ظرفشویی دارای ظرفیت 15 نفره می باشد و دارای قابلیت شستشو با نصف ظرفیت است به این معنی که زمانی که می خواهید شستشو را انجام دهید مقدار کمتری ظروف از ظرفیت اصلی را می توانید در آن قرار دهید که آن را کاربردی کرده است و همچنین رده مصرف انرژی آن A می باشد.

این ماشین لباسشویی دارای 2 طبقه و سبد می باشد که طبقات داخل این محصول قابل جابه جایی است و می توانید طبق نیاز خود طبقات و ارتفاع آن را جابه جا کنید بدین ترتیب برای ظروف بزرگتر مانند قابلمه و سینی هم مناسب است و همچنین دارای 7 برنامه شستشو می باشد تا بتوانید طبق جنس ظروف و میزان کثیفی آن ها برنامه مناسب را انتخاب کنید. از سری برنامه های آن می توان به شستشوی میوه و سبزیجات، شست‌وشوی ظروف حساس، شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع و شست‌وشوی با نصف ظرفیت را نام برد.

لازم به ذکر است این محصول دارای قابلیت تاخیر شستشو تا 24 ساعت است که می توانید ظرف را داخل محفظه قرار داده و تایم شستشو را طبق خواسته خودتان برنامه ریزی کنید.

این محصول مجهز به خشک کن است که دستگاه با دمیدن هوای گرم به درون دستگاه، شروع به خشک کردن ظروف می کند. گفتنی است این دستگاه در هر بار شستشو تنها 10 لیتر آب استفاده می کند و همچنین فوق العاده کم صدا می باشد که صدای آن 47 دسی بل است.

از مزیت های این دستگاه، مجهز بودن سیستم عیب یاب هوشمند است که در واقع در صورت بروز هر گونه ایرادی در دستگاه، عیب یاب هوشمند به صورت خودکار مشکل را تشخیص داده و اطلاع می دهد.

از دیگر ویژگی های این محصول، دارای سه بازوی آب پاش، قابلیت شستشوی ظروف بزرگ و قابلمه، مجهز به سنسور تشخیص نشتی آب، دارای برنامه خیساندن ظروف، قابلیت تنظیم سختی آب، یک شیر ورودی آب، محفظه استیل ضد زنگ و قابلیت ضدعفونی کردن ظروف نیز می باشد.

 

 

نماد اعتماد الکترونیکی