بخرید و 1,050 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

جاکیسه نایلونی مانیا

( )

جاکیسه نایلونی مانیا مدل 120010 مجهز به چسب دو طرفه و جایگاه پیچ در صورت نیاز به نصب آن بر روی دیوار، فاقد بی پی ای (BPA free)

Mania - مانیا

300,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

جاکیسه نایلونی مانیا مدل 120010 ساخت گروه تولیدی و صنعتی مانیا می باشد. این محصول به منظور استفاده راحت از کیسه ها ی زباله طراحی شده است به طوری که می توان رول کیسه زباله را در آن قرار داد و به راحتی در زمان نیاز کیسه زباله را از طریق شکافی که بر روی آن طراحی شده است بیرون کشید. یکی دیگر از کاربرد های این محصول جای دادن کلیه نایلون هایی هست که خواستار استفاده مجدد از آن ها هستیم تا از پراکندگی آن ها و ایجاد بی نظمی جلوگیری کنیم و در جهت حفظ محیط زیست خود تلاش نماییم. 

یکی از ویژگی های این محصول چسب دو طرفه آن می باشد که به راحتی می توان آن را به دیواره داخلی کابینت نصب کرد. علاوه بر این شرکت مانیا جایگاه پیچ نیز بر روی این محصول تعبیه نموده است که در صورت نیاز بتوان آن را بر روی دیوار نصب نمود. رنگ بندی شاد و متنوع این محصول نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. 

گروه تولیدی و صنعتی مانیا از بهترین مواد اولیه و پلاستیک فاقد BPA که ماده ای سرطان زا می باشد در تولید محصولات خود استفاده می نماید و همواره سعی دارد رضایت مصرف کنندگان خود را جلب نماید. 

سایر مشخصات:

  • ابعاد: 10×13×33 سانتی متر 
  • وزن: 230 گرم 

نماد اعتماد الکترونیکی