تعداد محصولات: 434
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

قهوه ساز پارس خزر (سایا) موکا اکسپرس

قهوه ساز موکا اکسپرس سایا با توان 480 وات مجهز به تکنولوژی جدید Lift off –Switch off  در پایه، قابلیت جدا سازی قطعات داخلی از جمله فیلتر، واشر آببندی ، تنظیم کننده آلومینیومی سطح قهوه و فیلتر قهوه برای سهولت در شست شو

Pars khazar - پارس خزر

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل ضد زنگ
480
مشکی

 شرکت سایا از تولیدکنندگان زیر مجموعه پارس خزر با باز طراحی اسپرسو ساز های دستی اقدام به ساخت قهوه ساز سایا مدل موکا اکسپرس نموده است. جنس بدنه اصلی دستگاه از استیل ضد زنگ با طراحی مخصوص ساخته شده با هم در برابر فشار داخلی مقاوت داشته و هم از طول عمر بالایی برخوردار باشد.

ظرف مخصوص جمع آوری قهوه ساز سایا از جنس پلاستیک فوق فشرده و بهداشتی می باشد. این ظرف با داشتن دستگیره با ویژگی دستگیره سرد و ارگونومی مناسب می تواند جابجای قهوه ساز در حین کار راه سهولت ببخشد.

ظرفیت مخزن قهوه ساز موکا حداکثر توانایی تولید 6 فنجان قهوه را داشته که بسته به میزان تکمیل آب مخزن قابل تغییر می باشد. جنس فیلتر این دستگاه نیز از نوع آلومینیومی بوده و قابلیت استفاده دائمی نیز برخوردار خواهد بود.

همچنین چرخش 360 درجه موکا بر روی بدنه اصلی به لطفا بویلر بدون سیم تعبیه شده است.

تمام لوازم جانبی دستگاه از قبیل فیلتر ، واشر ، ظرف جمع آوری قهوه به راحتی قابلیت جداسازی را داشته که می توانید در ماشین ظرف شویی به شستشو آن بپردازید.

از دیگر ویژگی های این دستگاه داشتن کلاهک برای جلوگیری از پاشیده شدن قهوه حین کار، سیستم خاموش کن خودکار حدود 25 دقیقه پس از روشن شدن دستگاه برای صرفه جویی در انرژی و  سیم دو شاخه ارت دار میباشد.

 

ه 

*مجهز به

نماد اعتماد الکترونیکی