درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

سرویس قابلمه 8 پارچه بلانتون مدل GC8301

سرویس قابلمه 8 پارچه بلانتون مدل GC8301: چدنی 8 پارچه، 3 قابلمه با درب پیرکس به همراه یک تابه با درب،  پیرکس، طراحی ارگونومیک دستگیره، پوشش نچسب، قابلیت قراردادن در فر، انتقال حرارت بسیار خوب

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

چدن
18 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ خرید
پیرکس
چدن
8 پارچه
قابلیت قرارگیری در فر
PR-019072

طراحی سرویس قابلمه بلانتون مدل GC8301:

این سرویس قابلمه 8 پارچه از پوشش داخلی گرانیتی برخوردار است. بیرون سرویس از پوشش سرامیک برای زیبایی محصول استفاده شده. از لحاظ طراحی این سرویس قابلمه ساده نیست وبا انحناهایی به حالت موج بر روی بدنه آن را از سادگی خارج کرده است. درب پیرکس این سرویس قابلمه به نحوی طراحی شده که پشت درب با مواد غذایی برخورد نکند. در واقع قوسی به بیرون دارد ویک دستگیره درب ارگونومیک و استاندارد که مانع از برخورد دست با درب می‌شود.

پوشش نچسب:

در این سرویس بلانتون از چدن استفاده شده، چدن در مقایسه با تفلون ماندگاری بسیار بالاتری دارد. به علاوه پوشش تفلون دائما در معرض خط و خش وخرابی وجود دارد اما پوشش چدنی این مشکلات را ندارد. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را بگیرید ابتدا اجازه دهید قابلمه کمی داغ شود و پس از اطمینان از داغ شدن می‌توانید مواد غذایی را داخل قابلمه ریخته ونگران چسبیدن نباشید.

قابلیت قرار دادن در فر:

یکی از ویژگی های جالب این سرویس قابلیت قراردادن آن در فر می‌باشد. دستگیره‌های این وسیله از جنس بدنه و چدنی هستند. چدن قابلیت قرارگیری در فر را داراست. بدین ترتیب سرویس چدنی با درب پیرکس مشکلی برای قرار گرفتن در فر ندارد.

جمع بندی:

در اینجا به بخشی از ویژگی‌های سرویس قابلمه بلانتون مدل GC8301 اشاره کرد. با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد این وسیله و نیاز روز افزون بازار به این وسیله، بلانتون سرویس 8 پارچه گرانیتی را در رنگ‌های مختلف به بازار عرضه کرده است.

نماد اعتماد الکترونیکی