برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

غذاساز حرفه ای بوش مدل MUMXX40G

( )
  • تعداد سرعت: 7
  • کشور سازنده: اسلوونی
  • رنگ: خاکستری گرانیتی
  • دارای سنسور کنترل اتوماتیک (Sensor Control)
  • مجهز به سیستم همزن سه بعدی Planetary Mixing
Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

غذاساز بوش BOSCH مدل MUMXX40G

غذاساز مدل MUMXX40G یکی از باکیفت‌ترین و قدرتمندترین ماشین آشپزخانه‌های موجود در بازار است. این غذاساز MUMXX بوش تحت لیسانس شرکت بوش در کشور اسلوونی ساخته شده است. لوازم خانگی بوش در سرتاسر دنیا با استاندارد جهانی تولید شده و کیفیت آن‌ها تضمین شده است.

این غذاساز بوش دارای یکی از قدرتمند‌ترین موتور‌های موجود در بازار می‌باشد که قدرت آن 1600 دور است. غذاساز مدل MUMXX40G از حداکثر قدرت، دوام، سرعت و عملکرد بی‌نقص بهره می‌برد. با این عملکرد، این دستگاه نتایج عالی را در عملکرد مخلوط خمیر‌های سنگین با مقادیر زیاد را تضمین می‌کند.غذاساز بوش

شما باکمک این غذاساز حرفه‌ای بوش می‌توانید پخت انواع کیک و شیرینی را در منزل تجربه کنید و خانواده و میهمانهایتان را شگفت‌زده کنید. این غذاساز بوش در روز‌هایی که مهمان دارید معجزه می‌کند.

غذاساز مدل MUMXX40G دارای 7 سرعت قابل تنظیم است که امکان متوقف کردن لحظه‌ای را نیز دارد. شما با توجه به نیاز خود به راحتی سرعت را تنظیم کرده و شاهد بهترین نتایج باشید.

ویژگی و امکانات غذاساز بوش MUMXX40G

از بهترین ویژگی این غذاساز 1600 وات بوش می‌توان به سنسور کنترل اتوماتیک (Sensor Control) نیز اشاره کرد که بسته به نیاز خود می‌توانید آن را برای هم‌زدن یک تخم‌مرغ، خامه یا خمیر نیز تنظیم کنید.

این غذاساز حرفه‌ای بوش با عملکرد یکپارچه ویژه Easy Arm Lift، کار با دستگاه را بسیار آسان‌تر کرده است. شما تنها با فشار یک دکمه بازوی چرخنده را بلند کرده و به کاسه مخلوط دسترسی داشته باشید و مواد را اضافه یا از آن خارج کنید. این فن‌آوری باعث سرعت و راحتی فوق‌العاده در استفاده از دستگاه شده است.

سیستم همزن سه بعدی 3D Planetary Mixing در این غذاساز باعث شده تا مواد شما به خوبی و یکدست مخلوط شوند. این فن‌آوری با پردازش منحصر به فرد، توسط دنده، بهترین نتیجه را از یک مخلوط کردن تضمین می‌کند. این سیستم، خمیری نرم و یک‌دست را برای پخت انواع کیک و شیرنی در اختیار شما قرار می‌دهد.غذاساز بوش

لوزام جانبی همراه با این غذاساز چندکاره بوش عبارتند از:

  • قلاب خمیرزن با عملکرد فوق‌العاده
  • پره همزن Absolute بهترین عملکرد ترکیب
  • پره همزن تمام فلزی 10 سیمی قابل تنظیم
  • DVD حامل دستور پخت‌های متنوع
  • خردکن یکپارچه همراه با 4 دیسک استیل ضدزنگ (خردکن، رنده، آسیاب، خلال‌کن)
  • مخلوط‌کن شیشه‌ای Temp Safe ایمن در برابر گرما و مناسب برای تهيه انواع سوپ‌های داغ و يا اسموتی ميوه‌های يخ‌زده.
  • کاسه همزن استیل ضدزنگ همراه با درپوش با ظرفیت 4.5 لیتر و یک قیف بزرگ (حداکثر 3,5 کیلوگرم مواد کیک یا 1,5 کیلوگرم آرد و مواد همراه با خمیر مخمر)

تمامی لوازم جانبی همراه با این غذاساز بوش قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارند.

یکی دیگر از بهترین ویژگی‌های این دستگاه این است که شروع آن بصورت آرام است که برای جلوگیری از پاشیدن مواد و ریختن آرد به اطراف طراحی شده است.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به سیم جمع‌کن یکپارچه برای نگهداری آسان و سریع سیم، ایمنی در برابر محافظت از گرم شدن بیش از حد دستگاه، لولای اضافه، سیستم جلوگیری از فعال شدن ناخواسته موتور و پایه چسبنده برای ثبات بیشتر دستگاه نیز اشاره کرد.

مشخصات ظاهری غذاساز مدل MUMXX40G بوش

اگر بخواهیم از ظاهر این دستگاه براییتان بگوییم ابعاد آن 308 × 338 × 369 میلی‌متر و وزن خالص آن 13 و ناخالص آن 14.9 کیلوگرم است. رنگ این غذاساز بوش خاکستری گرانیتی است که در کنار طراحی بینظیری که دارد بسیار شکیل و زیبا می‌باشد که مسلما مورد پسند خانم‌های باسلیقه قرار می‌گیرد.

اگر شما به دنبال خرید یک غذاساز بسیار عالی و پر قدرت هستید. پیشنهاد ما به شما این مدل غذاساز بوش است. زیرا این غذاساز دارای تنها موتور قدرتمند موجود در بازرا است که عملکرد بالا و بدون نقص را تضمین می‌کند.

مشخصات کلی

برند  بوش
کشور سازنده  اسلوونی
رنگ  خاکستری

گنجایش و ابعاد

طول  308 میلی‌متر
عرض  338 میلی‌متر
ارتفاع  369 میلی‌متر
وزن  13 کیلوگرم

نماد اعتماد الکترونیکی