غذاساز حرفه ای بوش مدل MUM57B224

( )
  • سری 5
  • رنگ: مشکی 
  • تعداد سرعت: 7
  • توان مصرفی: 900 وات
  • کشور سازنده: اسلوونی
  • مجهز سیستم مخلوط‌کن سه‌بعدی با قابلیت حرکت چندگانه
Bosch - بوش

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

غذاساز بوش BOSCH مدل  MUM57B224

غذاساز بوش MUM57B224 که یکی از کاربردی‌تری لوازم آشپزخانه است از سری 5 محصولات بوش می‌باشد. این غذاساز سری 5 Home Professional بوش توسط کشور اسلوونی تحت لیسانس شرکت بوش ساخته و روانه بازار شده است.

لوازم خانگی بوش در سرتاسر دنیا متناسب با کیفیت و استاندارد جهانی تولید می‌شود. شما با خرید از مراکز رسمی فروش، لوازم خانگی باکیفیت، با خدمات پس از فروش و ضمانت رسمی بوش سرویس را برای خود به ارمغان بیاورید.

توان مصرفی موتور فوق‌العاده قدرتمند این غذاساز بوش 900 وات است که در عین پرقدرت بودن بسیار کم‌صدا و کم‌لرزش است. این موتور دارای مقدار زیادی قدرت و سرعت بالای مخلوطی است، بنابراین حتی خمیر‌های سنگین به بهترین نحو ممکن مخلوط می‌شوند. اکنون می‌توانید سخت‌ترین دستورات پخت کیک و شیرینی را در هر مقدار، مانند یک آشپز حرفه‌ای، برای خانواده و میهمانانتان تهیه کنید.غذاساز بوش

این غذاساز چند منظوره بوش به شما این امکان را می‌دهد تا در مدت زمان کمتری انواع غذا و کیک را آماده کنید. این غذاساز در روز‌هایی که مهمان دارید معجزه می‌کند.

غذاساز حرفه‌ای بوش با عملکرد یکپارچه Easy Arm Lift ویژه، کار با دستگاه را بسیار آسان‌تر کرده است. تنها با فشار یک دکمه شما می‌توانید بازوی چرخنده را بلند کرده و به راحتی به کاسه مخلوط دسترسی داشته باشید، شما می‌توانید به راحتی مواد اضافه کرده یا مواد را از آن خارج کنید. این فن‌آوری باعث سرعت و راحتی فوق‌العاده در استفاده از دستگاه شده است.

ویژگی و امکانات غذاساز مدل MUM57B224

یکی از ویژگی‌های این غذا ساز بوش این است که وقتی دستگاه را روشن می‌کنید برای جلوگیری از پاشیدن مواد و ریختن آرد به اطراف شروع به کار بصورت آرام می‌باشد. هچنین این دستگاه برای پر کردن آسان کاسه دارای تنظیمات استندبای خودکار نیز می‌باشد.

لوازم جانبی همراه با غذاساز مدل MUM57B224 بوش درپوش شفاف با دریچه ورودی مواد، ست شیرینی پزی حرفه‌ای (قلاب خمیرزن با قابلیت تنظیم ارتفاع و کامال فلزی، 2 قلاب همزن حرفه‌ای و انعطاف‌پذیر با لبه‌های سیلیکونی) آسیاب چند کاره کوچک، خردکن یکپارچه 3 دیسک (قطعه برش مکعبی برای بریدن میوه یا سبزیجات به صورت مکعب‌های یک شکل، دیسک دوطرفه برش، دیسک دوطرفه خردکن ، دیسک رنده متوسط-ریز)، کاسه همزن استیل ضدزنگ، چرخ گوشت، خردکن ، دی وی دی دستور العمل تعاملی و کیف لوازم جانبی است. با این غذاساز بوش بدون هیچ‌گونه نگرانی، تمامی غذاهای خود را می‌توانید به راحتی در آشپزخانه خود تهیه کنید و از نتایج آن نهایت لذت را ببرید.

کاسه استیل این غذاساز همه کاره بوش ظرفیتی برابر با 3.9 لیتر دارد که تا 2 کیلوگرم مخلوط اسفنجی / 1.5 کیلوگرم خمیر در این کاسه جای می‌گیرد. همچنین تمامی لوازم جانبی همراه با این دستگاه قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارند.غذاساز بوش

سیستم همزن سه بعدی Multi-motion-drive در این دستگاه باعث شده تا مواد شما به خوبی و یکدست مخلوط شوند. این تکنولوژی با پردازش منحصر به فرد بهترین نتیجه را از یک مخلوط کردن تضمین می‌کند.

این دستگاه دارای 7 سرعت قابل تنظیم و کلید پالس بوده. همچنین این غذاساز سری 5 بوش از سیستم کنترل سرعت الکترونیک برای سرعت ثابت حین کار و 3 وضعیت درایو برای انتخاب بهینه برق بهره می‌برد. همچنین این دستگاه دارای ایمنی بالا به دلیل قابلیت حفاظت در برابر گرم شدن بیش از حد و خاموشی ایمنی الکترونیک از شروع به کار ناگهانی و غیرمنتظره موتور می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های این غذاساز بوش می‌توان به نمایشگرLED، سیم جمع‌کن یکپارچه برای نگهداری آسان و سریع سیم، حداکثر ایمنی در هر وضعیت و لولای اضافه نیز اشاره کرد.

مشخصات فنی و ظاهری غذاساز بوش MUM57B224

اگر بخواهیم از ظاهر این دستگاه براییتان بگوییم ابعاد آن 282 × 280 × 271 میلی‌متر بوده که نسبت به طیف وسیعی از کارایی، جای زیادی را اشغال نمی‌کند. رنگ این غذاساز سفید نقره‌ای است که در کنار طراحی بی‌نظیری که دارد این دستگاه را مورد پسند هر خانم خانه‌داری نیز قرار داده است. وزن خالص غذاساز MUM54251 بوش 8.5 و وزن ناخالص آن 10.3 کیلوگرم می‌باشد.

دیگر نگران گم شدن لوازم جانبی کوچک این دستگاه نباشید زیرا این غذاساز سفید بوش دارای یک کیف Accessory Bag است که برای لوازم جانبی کوچک این دستگاه طراحی شده است. همچنین با قرار دادن کیسه و محتویات آن در کاسه مخلوط کن آنها همیشه در دسترس شما هستند. پایه‌های لاستیکی این غذاساز بوش طوری طراحی شده‌اند از بسیار چسبنده بوده و از لرزش و حرکت کردن دستگاه جلوگیری می‌کند.

اگر شما به دنبال خرید یک غذاساز هستید، غذاساز بوش مدل MUM57B224 یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما، می‌تواند باشد. این غذاساز بوش با طیف وسیعی از امکانات نیاز روزانه شما را به خوبی انجام می‌دهد. شما فقط غذای دلخواه خود را انتخاب کنید این غذاساز تمام مراحل دیگر را به شکل ایده آل انجام می دهد.

مشخصات کلی

برند  بوش
کشور سازنده  اسلوونی
رنگ  مشکی

دلایل اعتماد به ما