برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

غذاساز حرفه ای بوش مدل MUM54251

( )
غذا ساز حرفه ای بوش BOSCH مدل MUM54251

حرکت چندگانه-- قدرت 900 وات --تیغه مکعب زن --کیف لوازم جانبی --سیم جمع کن اتوماتیک-- قابلیت تمیز کردن آسان-- کارکرد بدون صدا و نرم

Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

غذاساز بوش مدل MUM54251

غذاساز وسیله ای برقی ست که برای راحتی آشپزی از آن می توان استفاده نمود.غذاساز های مدل های مختلفی دارند و کاربردهای متفاوتی ممکن است داشته باشند و خانم های باسلیقه می توانند با توجه به نیاز و سلیقه شان مناسبترین آن را انتخاب نموده و خریداری نمایند. این مدل از غذاساز بوش حرفه ای می باشد و چندین کار را می توانید با آن انجام دهید. قدرت موتور این غذاساز حرفه ای ۹۰۰ وات است که بسیار پرقدرت می باشد و از توان بالایی برخوردار است. این دستگاه دارای مخلوط کن، چرخ گوشت، همزن، برش دهنده (ورقه ای)، رنده کن، خمیر زن، خامه زن است و می تواند تمامی این کارها را برای شما انجام دهد. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم سرعت است و شما می توانید به هنگام استفاده در ۷ سرعت مختلف تنظیم نمایید و بر روی سرعت دلخواهتان قرار دهید. از مزایای غذاساز حرفه ای بوش داشتن عملکرد پالس است که می توانید به صورت لحظه ای دستگاه را تنظیم نمایید. این دستگاه دارای ۳ حالت چرخشی برای انتقال حداکثری قدرت است  تا بتوانید به خوبی موادغذایی را به حالت دلخواهتان درآورید. این دستگاه دارای بازوی چندکاره با قابلیت نصب پره های مختلف است که می توانید بر روی آن پره های مختلف رنده را نصب نمایید. همچنین این دستگاه دارای تیغه دو طرفه برای برش های حرفه ای است که می توانید به کمک این تیغه موادغذایی مورد نظرتان را برش دهید. از دیگر مزایای این دستگاه داشتن سیستم محافظت در برابر گرمای بالا است که مانع از گرم شدن بیش از حد غذاساز می شود.

ویژگی های ظاهری غذاساز

این غذاساز به رنگ سفید نقره ای می باشد که دارای ظاهری بسیار زیبا و شکیل می باشد. ظرفیت ظرف غذاساز ۳.۹ لیتر می باشد که از گنجایش بسیار خوبی برخوردار می باشد و داخل آن می توانید انواع مواد غذایی مانند پیاز، گوجه، سبزی و... را قرار دهید. جنس ظرف غذاساز استیل است که قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارد و به خوبی می توانید آن را نظافت نمایید. ظرفیت پارچ مخلوط کن ۱.۲۵ لیتر است و بسیار ظرفیت خوبی دارد و داخل آن می توانید انواع معجون و نوشیدنی را آماده نمایید. جنس پارچ مخلوط کن پلاستیک بسیار با کیفیت می باشد و قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارد. جنس تیغه ها و رنده های این دستگاه استیل ضدزنگ می باشد که با شستشو مداوم دچار زنگ زدگی نخواهد شد. این غذاساز با کیفیت دارای پایه های ضد لرزش می باشد که به هنگام استفاده از غذاساز آن را محکم در جای خود نگه می دارد. 

قیمت غذاساز بوش مدل MUM54251

قیمت غذاساز بوش نسبت به کیفیت و کارایی که دارد بسیار مناسب است . شما با داشتن این دستگاه می توانید به تمامی خواسته های خود برسید. این دستگاهی کامل است که به صورت حرفه ای عمل می کند.غذاساز بوش دارای گارانتی معتبر می باشد و شما می توانید با خرید آن  از خدمات آن بهره مند شوید. غذاساز حرفه ای بوش با تخفیفی مناسب وجود دارد و شما می توانید با سفارش ان در کمترین زمان ممکن این دستگاه را درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات ظاهری

وزن :6.2 کیلوگرم
جنس تیغه :استیل ضد زنگ
جنس پارچ :پلاستیکی

نماد اعتماد الکترونیکی