بخرید و 226,275 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

تعداد محصولات: 547
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

غذاساز چند کاره ناسا الکتریک مدل NS-626

غذاساز چند کاره ناسا الکتریک مدل NS-626 با توان 400 الی 800 وات دارای مخلوط کن، تیغه‌ی خردکن وخمیرزن، آب مرکبات گیری، صفحات رنده ریز و درشت و چیپسی نازک و ضخیم و خلالی

دارای 2 سطح سرعت و 5 عدد دیسک رنده 

Nasa electric - ناسا الکتریک

64,650,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل ضد زنگ و پلاستیک ABS
400 الی 800
استیل ضد زنگ
چند کاره
سفید، مشکی

عملکرد غذاساز چند کاره ناسا الکتریک مدل NS-626 شامل رنده، مخلوط کن، خردکن، آسیاب و آب مرکبات گیری می‌شود. توان مصرفی این عذاساز حداکثر 800 وات می‌باشد و از قدرت و سرعت کافی برای خرد کردن مواد اولیه و آسیاب کردن و مخلوط نمودن و ...برخوردار است. قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح از دیگر ویژگی‌های این غذاساز چندکاره ناسا الکتریک است، که متناسب با نوع ماده غذایی می‌توان سرعت در یکی از سطح‌ها تنظیم نمود. همچنین عملکرد پالس نیز که برای چند لحظه از حداکثر قدرت موتور استفاده می‌کند، در این غذاساز تعبیه شده است. دو رنگ محبوب و پرطرفدار سفید و مشکی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده، دستِ کاربر را در انتخاب و خرید باز می‌گذارد.

 

تیغه‌های به کار رفته در این محصول از جنس استیل ضد زنگ بوده و قابلیت خرد کردن و برش دادن انواع مواد غذایی را دارند، بدون اینکه از میزان برندگی و تیزی آنها کاسته شود و یا اینکه بر اثر شستشو با تغییر رنگ و کیفیت مواجه گردند. کاسه اصلی این غذاساز از جنس پلاسیتک شفاف ABS بوده و دارای ظرفیت 2 لیتر می‌باشد. همچنین پارچ درجه بندی شده که برای مخلوط کن در نظر گرفته شده است، دارای ظرفیت 1.8 لیتر بوده و امکان تهیه انواع دسر و اسموتی برای جمعیت‌های متوسط تا بزرگ را فراهم می‌آورد. آب مرکبات گیر و آسیاب و رنده‌های متنوع برای برش دادن با اشکال مختلف نیز از دیگر متعلقات این غذاساز NS-626 ناسا الکتریک است، که از این دستگاه یک محصول همه کاره ساخته‌اند.

بر روی بدنه اصلی غذاساز مدل NS-626 ناساالکتریک دقیق در قسمت زیر ولوم چرخشی یک کشو برای قرارگیری تیغه‌ها تعبیه شده است. این کشو که فضای مناسبی برای قرارگیری اجزا دارد، علاوه بر سامان دادن  و نظم بخشیدن به متعلقات غذاساز، مانع از گم شدن آن‌ها نیز می‌شود.

نماد اعتماد الکترونیکی