بخرید و 2,660 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

ظرف غذای هواکش دار سه سایزی مانیا

( )

ظرف غذای هواکش دار سه سایزی مانیا مدل 101070 با قابلیت استفاده در مایکروویو و قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی، فاقد بی پی ای (BPA free)

Mania - مانیا

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

ظرف غذای هواکش دار سه سایزی مانیا مدل 101070 ساخت گروه تولیدی و صنعتی مانیا می باشد. این بسته محصولی دارای 3 ظرف در دار همراه با هواکش می باشد. به منظور نگه داری غذا داخل یخچال باید هواکش درب را بست چرا که باز ماندن هواکش درب موجب بد بو و بد مزه شدن محتویات درون ظرف می شود و از طرفی با باز ماندن آن فضای درون یخچال بو می گیرد. یکی از قابلیت های ویژه این محصول که آن را از نمونه های مشابه متمایز می سازد قابلیت استفاده در مایکروویو می باشد.

این محصول شرکت مانیا بسیار کاربردی می باشد چرا که لذت خوردن غذایی گرم و خوشمزه را به خانم ها و آقایان هنگام کار و در ساعات اداری هدیه می کند. بدنه این ظروف غذا از جنس پلاستیک فاقد BPA می باشد. تولید کنندگان معمولا از BPA برای بالا بردن استحکام محصولات خود استفاده می کنند در حالی که این ماده سرطان زا می باشد و موجب بروز بیماری هایی همچون اختلالات قلبی و عروقی، سندروم داون و سرطان پروستات می گردد. به منظور جلوگیری از بروز این بیماری ها قبل از خرید محصولات به علامت BPA Free بر روی آن ها توجه نمایید. 

سایر مشخصات:

ابعاد: 8×12×26 سانتی متر 

وزن: 500 گرم

ابعاد بسته بندی: 8×12×26 سانتی متر 

تحمل دمای 20 تا 100 درجه 

تعداد: 6 تکه 

دلایل اعتماد به ما

این محصول برای نگهداری غذا و سبزیجات خام عالی من خرید کردم.جنسش عالی و اصلا مثل بعضی از پلاسکوهای بی کیفیت رنگ را به خودش نمیگیره و چون روی درش هواکش داره سبزیجات خام برای مدت بیشتری توش سالم میمونه و به خاطر لاستیکی که دور درش هست به هیچ عنوان غذا و مایعات بیرون نمیریزه چون من به عنوان ظرف غذای سر کارم ازش استفاده میکنم و از این بابت کاملا راضی هستم.ممنون از سایت خوبتون.