برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

سرخ کن آسانسوردار ویداس مدل 5730

( )

سرخ کن آسانسوردار ویداس ( Vidas ) مدل 5730 با توان 1800 وات، دارای تایمر 30 دقیقه ای و زنگ هشدار، مجهز به بالابر هنگام اتمام پخت و سیستم شستشوی اتوماتیک داخل قابلمه 

Vidas - ویداس

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

1800
تفلون
فیلتر ضد بو و ضد چربی

سرخ کن آسانسور دار ویداس مدل 5730 یکی از محصولات شرکت معتبر تولید لوازم خانگی ایرانی ویداس است. این سرخ کن با بازه دمایی قابل تنظیم از 140 تا 190 درجه سانتی گراد، دارای توان مصرفی 1800 وات می باشد. صفحه نمایشگر کوچک و کلیدهای تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تنظیمات مربوط به سرخ کن را کنترل نمایید. همچنین یک عدد دریچه بر روی درب سرخ کن وجود دارد که از طریق آن می توانید به روند پخت نظارت داشته باشید. بالابر یا آسانسوری که برای سبد سرخ کن ویداس در نظر گرفته شده است، پس از اتمام پخت سبد را به سمت بالا هدایت کرده و از ظرف روغن جدا می سازد. 

ظرف داخلی سرخ کن ویداس از جنس تفلون نچسب بوده که این ظرف به راحتی قابل جداسازی از ظرف اصلی و شستشو می باشد. همچنین گنجایش این ظرف 1/2 کیلوگرم می باشد. تایمر 30 دقیقه ای و زنگ هشدار به شما کمک می کند تا بتوانید تایمر را تنظیم نموده و به وسیله زنگ هشدار از اتمام فرآیند پخت مطلع شوید. 

کلید شستشوی اتوماتیک، فیلتر ضد بو و ضد چربی از دیگر ویژگی های سرخ کن آسانسور دار ویداس مدل 5730 می باشد که در مجموع آن را به یک دستگاه کاربردی برای استفاده خانگی تبدیل نموده است. 

نماد اعتماد الکترونیکی