برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

پک هدیه FREE LOVE

این پک شامل : رژلب ، پنکیک ،عطر جیبی و اسپری می باشد.

Free Love - فری لاو

اتمام موجودی

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

درباره محصول:

پک هدیه برند free love  می تواند یک هدیه مناسب برای خانم ها باشد، چرا که تمامی خانم ها به محصولات آرایشی علاقه دارند. شما میتوانید از این محصول به عنوان هدیه برای ولنتاین ، تولد ، روز مادر و... استفاده کنید. این پک شامل  رژلب، عطر جیبی، اسپری و پنکیک می باشد که شما می توانید با توجه به سلیقه ی شخصی خود رنگ محصولات آرایشی و رایحه ی عطر و اسپری مدنظرتان را برای این پک با مراجعه به تک تک این محصولات در سایت ،  انتخاب نمایید .یکی از ویژگی های محبوب این محصول این است که با  خرید این پک در هزینه ها نیز صرفه جویی می کنید چرا که اگر بخواهید هرکدام از این محصولات را جداگانه تهیه کنید باید هزینه ی بیشتری بپردازید.

رژلب:

رژ لب جامد مات، دارای بافت نرم و سبک است که به راحتی تمام لب را پوشانده و جلوه ای مات و مخملی به لب ها می دهد. این رژ لب دارای ماندگاری بالا می باشد و دارای رنگ دانه های غنی است. این رژ لب بعد از خشک شدن، تکه تکه نمی شود و حاوی روغن های مغذی می باشد که در ظاهر رژ لب تغییری ایجاد نمی کند. همه خانم ها رژ لب را دوست دارند و یکی از لوازم آرایشی بسیار پرکاربرد است..

شما با کلیلک بر روی رژلب های مورد نظر می توانید رنگ آن را مشاهده نمایید.

 

باتوجه به راهنمای زیر میتوانید رنگ رژلب متناسب  با تناژ پوستتان انتخاب نمایید:

برای کسانی که تن پوستی زرد دارند رنگ های گرم بهتر است و برای افرادی که تن رنگی صورتی دارند، رنگ های آبی یا بنفش مناسب است. پوست های رنگ پریده نباید از رژهای زیاد روشن یا زرد استفاده کنند. برای پوست های تیره تر از رژهای زیاد روشن یا کمرنگ استفاده نکنید. تن رنگی تیره تر برای این افراد طبیعی تر به نظر می رسد.

پنکیک:

باتوجه به راهنمای زیر میتوانید پنکیک متناسب  با پوستتان انتخاب نمایید:

 

اگر پوستتان چرب است، از پنکیک های بدون روغن استفاده کنید و یا به عبارت دیگر از پنکیک های خشک استفاده کنید. در صورتی که پوستتان خشک است، به سراغ پنکیک‌هایی بروید که حاوی مرطوب‌کننده هستند. قبل از انتخاب پنکیک های سازگار با نوع پوستتان، باید آن‌ها را امتحان کنید.

 

از خصوصیات اسپری Free Love

دارای حجم 200 میلی لیتر می باشد که مناسب برای استفاده ی روزانه است.

دارای ماندگاری 24 ساعت

دارای کیفیت بالا

پخش بوی این محصول فوق العاده است.

با خرید اسپری free love تا مدت زیادی به خرید اسپری جدید احتیاج نخواهید داشت. 

اسپری خوشبو کننده بدن یکی از وسایل پر کاربرد خانم ها است که حتما در کیف لوازم آرایش یک خانم وجود دارد . اسپری های خوشبو کننده انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع کاربرد و سلیقه میتوانید نوع خاصی از آن را انتخاب نمایید.

 

عطر جیبی Free Love  :

این عطر ها دارای رایحه های ماندگار از محبوب ترین عطر های دنیا مانند Chance-Chanel  و... می باشد که با مراجعه به قسمت عطر جیبی های Free Love  در سایت می توانید رایحه ی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و در پک خود قرار دهید .

نماد اعتماد الکترونیکی