بخرید و 252,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: ایلیا مهرگان
تعداد محصولات: 137
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

آبسردکن ایستکول مدل TM SW 300 UF

آبسردکن ایستکول مدل TM SW 300 UF در رنگ سفید، قطعات بدنه و فیلتر ها ساخت کشور کره، استحکام بالا، متصل به آب شهری، دارای 4 فیلتر تصفیه آب با 4 عملکرد مختلف، قفل کودک برای آب گرم، دارای سنسور کاهش مصرف انرژی در شب، دارای ولوم تنظیم درجه حرارت آب، سيستم امنيتی کنترل درجه‌حرارت، قابلیت نصب جالیوانی آهنربایی (لوازم جانبی) و دارای نمایشگر LED آب گرم و سرد.

Eastcool - ایستکول

72,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

1100×375×260 میلی متر
25.5 کیلوگرم
برای آب گرم دارد
سفید

آبسردکن ایستکول مدل  TM SW 300 UF در رنگ سفید، دارای بدنه ی با استحکام بالا، طراحی مدرن و زیبا ساخت کشور کره که مناسب برای دفاتر لوکس، مطب ها و ... می باشد. این آبسردکن دارای ابعاد 1100×375×260 میلی متر و وزن 25.5 کیلوگرم بوده است؛ بعلاوه این محصول دارای صدای بسیار پایین و  همچنین مصرف انرژی پایین نیز می باشد.

این آب سرد کن به آب شهری متصل می شود و دارای 4 فیلتر بوده که این فیلتر ها 4 عملکرد مختلف (رسوب زدا، کربن اولیه،  پیشرفته، کربن ثانویه) را انجام می دهند. یکی دیگر از مزیت های اتصال به آب شهری عدم نیاز به تهیه و حمل منبع های سنگین آب می باشد. 

این آبسردکن می تواند دمای آب سرد را بین 5 تا 10 درجه سانتی گراد، و دمای آب گرم را بین 75 تا 85 درجه سانتی گراد برساند. دو خروجی آب سرد و گرم در این محصول به صورت پدالی بوده و عمل می کند. مخزن آب سرد 4 لیتر و مخزن آب گرم این محصول 3 لیتر می باشد؛ بعلاوه مخزن این آبسردکن از فولاد ضدزنگ مطابق با استاندارد های مواد خوراکی بوده که باعث شده که در آب مزه و بوی ایجاد نشود.

این دستگاه مجهز به شیر ضد نشت بوده که در صورت نشت آب، کاغذ جذب کننده ی رطوبت آب را جذب کرده و سپس دستگاه مجرای ورودی آب را مسدود می کند تا از نشت بیشتر آب جلوگیری شود.

گفتنی است این آبسرد کن دارای سنسور کاهش مصرف انرژی در شب می‌باشد که باعث کاهش مصرف انرژی می شود، این سنسور حساس به نور عمل می‌کند به‌طوری‌که با تاریک شدن هوا (خاموش شدن چراغ در محیط کار) دستگاه خاموش می‌شود و با طلوع خورشید و روشن شدن چراغ در محیط، دستگاه روشن خواهد شد.

آبسردکن ایستکول دارای خروجی آب سرد، خروجی آب گرم و نمایشگر LED آب گرم و سرد می باشد. از دیگر امکانات این آبسردکن می توان به مجهز بودن به قفل کودک، سیستم ایمنی کنترل درجه حرارت، قابلیت نصب جا لیوانی آهنربایی و محافظ شوک الکتریکی برای امنیت بیشتر نیز اشاره کرد. 

 

نماد اعتماد الکترونیکی