بخرید و 301,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

غذا پز همه کاره 10 پارچه ناخ مدل اروشا

( )

غذا پز همه کاره 10 پارچه 8 نفره ناخ (Nacht) مدل اروشا، قابل استفاده به صورت رو اجاقی، زغالی و سفری

پلوپز، بخارپز، خوراک پز، کباب پز، کیک پز، سرخ کن، گریل کن، پیتزا پز، تنوری و شیر جوش

Nacht - ناخ

86,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

10 پارچه
42/5×33×33/6
7/5 کیلوگرم

غذا پز همه کاره 10 پارچه ناخ شامل: تنور متوسط هارد آنادایز، تنور کوجک هارد آنادایز، درب تنور هارد آنادایز، قابلمه متوسط نچسب با بدنه بیرونی هارد آنادایز، تابه متوسط نچسب با بدنه بیرونی هارد آنادایز ، سبد بخارپز هارد آنادایز ، توری گریل هارد آنادایز ، شعله پخش کن استیل ، دو عدد درب شیشه ای ، یک جفت دستگیره به همراه زیر قابلمه ای نسوز سیلیکونی.

غذا پز همه کاره ناخ به عنوان محصولی جایگزین برای تمامی دستگاه ها و ظروف پخت و پز اختراع و تولید شده است. با تهیه این محصول همه کاره دیگر نیازی به خرید پلوپز، بخارپز، خوراک پز، کباب پز، کیک پز، سرخ کن، گریل کن، پیتزا پز، تنوری و شیر جوش نداشته و می توانید به صورت قابل توجهی در هزینه ها و فضای اشغال شده در آشپزخانه صرفه جویی نمایید. این غذا پز همه کاره ایرانی علاوه بر کسب تاییدیه های سازمان پژوهش های علمی و صنعتی کشور و ثبت اختراع در ایران، در PCT سوئیس نیز ثبت شده و دستگاه مشابهی در ایران و خارج از کشور ندارد. از مهم ترین اهداف شرکت ناخ، ثبت اختراع و معرفی این محصول ایرانی به خارج از کشور است . به همین دلیل شرکت ناخ در تولید حتی کوچک ترین قطعات نیز حساسیت به خرج داده و بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه را به کار برده است.

غذا پز nacht

این اختراع ایرانی باعث 50% صرفه جویی در مصرف سوخت و 20% کاهش در زمان پخت می شود. با استفاده از این غذا پز می توانید بر خلاف زودپز ها مواد غذایی را با حرارت طبیعی داخل تنور و با حفظ ارزش غذایی طبخ نمایید. قابلمه و ماهیتابه غذاپز ناخ از گرانیت درجه یک، توری و سه پایه از نیکل کروم، کباب پز از استیل درجه یک، شعله پخش کن از استیل 430، و سایر قطعات هاردانادایز با مقاومت در برابر حرارت تا 300 درجه سانتی گراد می باشد. ظروف هاردانادایز به وسیله تکنولوژی آمریکایی تولید شده و در آمریکا به دلیل آزاد نکردن یون های مضر و نداشتن لایه و روکش، به "ظروف سلامت" معروف هستند. ظروف هاردانادایز حرارت بسیار بالای تنور را به سادگی تحمل می نمایند. در ادامه به معرفی بخش های مختلف غذا پز همه کاره ناخ می پردازیم:

غذا پز ناخ

ماهیتابه گود مخصوص محفظه توری:

بدنه این ماهیتابه به وسیله تکنولوژی هاردانادایز به گونه ای طراحی شده است تا در برابر حرارت خیلی زیاد مقاوم و ایمن بوده و کوچک ترین آسیبی نبیند. ظرف در محفظه تنوری قرار گرفته و حرارت به صورت یکنواخت تا لبه های پهن آن پخش می شود. از این رو تمامی غذاها مغزپخت شده و بسیار لذیذ می شود. پوشش داخل ماهیتابه نچسب و کاملاُ بهداشتی است. این پوشش دارای گواهی استاندارد ملی و سیب سلامت می باشد. با قرار دادن این ماهیتابه در محفظه تنوری میتوانید انواع ماهی، مرغ، گوشت، کوکو و کتلت، لازانیا، پیتزا، ته چین، شیرینی و کیک، تخم مرغ  انواع سبزیجات را با حرارت طبیعی بسیار زیاد (تا 300 درجه سانتی گراد) مشابه تنورهای سنتی طبخ نمایید. این محصول از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرده و در زمان طبخ صرفه جویی می نماید. شما می توانید این غذا پز همه کاره را بر روی زغال و یا به وسیله ی گاز مایع در سفر و پیک نیک نیز به سادگی استفاده نمایید.

غذا پز همه کاره ناخ مدل اروشا

قابلمه مخصوص محفظه تنوری:

بدنه این قابلمه به وسیله تکنولوژی هاردانادایز به گونه ای طراحی شده است تا در برابر حرارت خیلی زیاد مقاوم و ایمن بوده و کوچک ترین آسیبی نبیند. ظرف در محفظه تنوری قرار گرفته و حرارت به صورت یکنواخت تا لبه های پهن آن پخش می شود. از این رو تمامی غذاها مغزپخت شده و بسیار لذیذ می شود. پوشش داخل قابلمه نچسب و کاملاُ بهداشتی است. این پوشش دارای گواهی استاندارد ملی و سیب سلامت می باشد. با قرار دادن این قابلمه در محفظه تنوری میتوانید انواع پلو، خورش، کیک، ته چین، خوراک و سوپ را با خرارت طبیعی بسیار زیاد (تا 300 درجه سانتی گراد) مشابه تنورهای سنتی طبخ نمایید. این محصول از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرده و در زمان طبخ صرفه جویی می نماید. شما می توانید این غذا پز همه کاره را بر روی زغال و یا به وسیله ی گاز مایع در سفر و پیک نیک نیز به سادگی استفاده نمایید.

سبد بخار پز:

این ظرف با دستگیره مخصوص خود به گونه ای طراحی شده که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته هاردانادایز، در برابر حرارت بسیار زیاد تا 300 درجه سانتی گراد مقاوم و ایمن می باشد. این بخار پز به دلیل آزاد نکردن هیچ گونه بوی نامطبوع و مضر در طول پخت و پز، ظرفی کاملاُ سالم و بهداشتی است که گواهی "FOOD GRADE" را کسب نموده است. محفظه تنوری مانند تنورهای سنتی در حرارت بسیار زیاد قرار گرفته و مواد غذایی گوشتی مانند گوشت قرمز، مرغ و ماهی، و انواع سبزیجات مانند نخود فرنگی، ذرت، کلم، کرفس، هویج و سیب زمینی را بخارپز و کاملاُ مغز پخت می نماید. این محصول از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرده و در زمان طبخ صرفه جویی می نماید. شما می توانید این غذا پز همه کاره را بر روی زغال طبیعی (با برعکس کردن شعله پخش کن) و یا به وسیله ی گاز مایع در سفر و پیک نیک نیز به سادگی استفاده نمایید.

گریل و کباب پز:

کباب پز این محصول همه کاره ناخ دارای محفظه تنوری و درب هاردانادایز، شعله پخش کن استیل مخصوص، توری کباب پز و سه پایه دایره ای شکل است. توری این کباب پز برای پخت و گریل کردن انواع استیک، همبرگر، مرغ، ماهی، کباب لقمه، و انواع سبزیجات مانند قارچ، فلفل دلمه ای، بادمجان و بلال به کار می رود. شما می توانید به وسیله ی گذاشتن و یا برداشتن درب بسته به سلیقه خود، مواد غذایی را آبدار و یا برشته نمایید. این محصول از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرده و در زمان طبخ صرفه جویی می نماید. شما می توانید این غذا پز همه کاره را بر روی زغال و یا به وسیله ی گاز مایع در سفر و پیک نیک نیز به سادگی استفاده نمایید.

غذاپز همه کاره ناخ مدل اروشا

نماد اعتماد الکترونیکی