رنگ موی تناژ برنزی Free Love

( )

رنگ موی تناژ برنزی Free Love. در رنگ های: برنز سولاری تیره(4.09) و برنز سولاری متوسط(5.04). حاوی کراتین و کمترین درصد آمونیاک، حاوی ویتامین c، حاوی نرم کننده

Free Love - فری لاو

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

رنگ موی فری لاو(حاوی نرم کننده+ویتامین C)

رنگ موی فری لاو رنگ موی دائمی است که قادر است رنگ موجود موها را تغییر داده، تیره تر یا روشن تر نماید.قدرت پوشش رنگ موی فری لاو برای موهای خاکستری عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است. رنگ موی فری لاو محتوی ویتامین C، نرم کننده و حالت دهنده مو میباشد که باعث درخشندگی مو می گردد و همچنین از خشک شدن و شکنندگی مو جلوگیری می نماید.

1-      آماده سازی:

محتوی یک تیوپ رنگ موی فری لاو را در یک ظرف غیر فلزی بریزید.برای رنگهای معمولی به مقدار یک و نیم برابر اکسیدان کرم فری لاو اضافه کنید و خوب بهم بزنید تا کاملا مخلوط شود.(5/1+1).

برای رنگهای روشن کننده یک تیوپ رنگ مو را با دو برابر اکسیدان کرم فری لاو مخلوط نمایید(2+1).

2-      طریقه مصرف:

الف: رنگ کردن موها برای اولین بار: مخلوط آماده شده را از پشت سر و به فاصله 3سانتیمتر مانده به انتهای موها شروع و به طرف نوک موها بمالید و پس از 10 الی 15 دقیقه مقدار دیگری از مخلوط تهیه شده را به ریشه مو بزنید و بگذارید 20 الی 30 دقیقه دیگر روی موها بماند.

ب: رنگ کردن موهای تازه رشد کرده: مخلوط را به روش فوق تهیه کنید و ابتدا روی ریشه های مو بکار برید و پس از 20 االی 30 دقیقه موها را با آب گرم مرطوب کنید و بعد با شانه، رنگ را به تمام قسمتهای مو بطور یکنواخت بمالید و بگذارید رنگ 5 الی 10 دقیقه دیگر روی مو بماند.

3-      شستشو:

پس از انجام مراحل فوق موها را با آب گرم شستشو دهید.

چند راهنمایی مفید:

  • رنگ موی فری لاو را فقط روی موهای خشک بکار ببرید.
  • برای پوشش کامل موهای خاکستری از رنگ های طبیعی استفاده کنید.
  • همه رنگهای فری لاو قابل ترکیب با یکدیگر هستند.

کرم روشن کننده فری لاو (0.00) را میتوان با همه رنگهای دیگر مخلوط نمود و رنگهای روشن تری بدست آورد.همچنین میتوان آن را به تنهایی به صورت مخلوط با اکسیدان  نمره 2 فری لاو برای روشن کردن موی سر استفاده نمود. پس از آماده نمودن رنگ مو بهتر است آنرا بلافاصله استفاده نمایید.

واریاسیونها:

واریاسیونها رنگهای قوی هستند که به تنهایی مورد استفاده قرار نمیگیرند بلکه برای ایجاد سایه های دلخواه و یا پوشاندن سایه های ناخواسته به مقدار کم با سایر رنگها مخلوط می گردند.

توجه:

رنگ مو ممکن است در بعضی افراد ایجاد حساسیت نماید بهتر است قبل از مصرف تست حساسیت روی پوست انجام گیرد.

درصورت تماس رنگ با چشم فورا چشمها را با آب فراوان شستشو دهید.

رنگ مو را برای رنگ کردن ابروها و مژه ها به کار نبرید.

رنگ مو را از دسترس کودکان دور نگه دارید.

خصوصیت رنگ موی مرغوب:

  •  ایجاد شفافیت و درخشندگی
  • قابلیت پوشانندگی كامل
  • خواص پایداری بیشتر
  • سازگاری با پوست
  • ایجاد رنگ طبیعی و نرمی در مو

در مقابل، رنگ موی نامرغوب معمولا باعث كدورت مو می‌شود؛ آن را خشك می‌كند و تمام سطح مو را نمی‌پوشاند.

 

چه رنگی بیشتر به شما می‌آید؟ 

افراد از لحاظ رنگ پوست و ظاهر به 2 دسته گرم و سرد تقسیم می‌شوند، رنگ موی انتخابی باید ضدرنگ پوست باشد تا آن را خنثی و چهره را جذاب‌تر کند. به‌طور كلی، افراد لاغر را جزو دسته سرد و اشخاص چاق را جزو دسته گرم طبقه‌بندی می‌كنند. افرادی كه پوست‌های تیره دارند جزو دسته سرد و افرادی كه پوست روشن، سفید و سرخ دارند جزو دسته گرم هستند. برای افرادی كه جزو دسته سرد هستند رنگ‌های شرابی، مسی، شاه‌بلوطی، طلایی، فندقی، بادامی و آجری مناسب است و برای افرادی كه جزو دسته گرم هستند، بلوند خاكستری، زیتونی، صدفی، قهوه‌ای مات یا بلوند دودی پیشنهاد می‌شود.

 

واریاسیون فراموش نشود!

واریاسیون‌ها رنگ‌های اصلی با غلظت بسیار بالا، خاص و قوی هستند و به همین دلیل باید در مقادیر بسیار كم مصرف شوند. واریاسیون‌ها به رنگ‌های قرمز، زیتونی، آبی، طلایی، خاكستری و بنفش موجود هستند و هر یك به برخی از رنگ‌ها باید اضافه شوند تا قرمزی یا زردی رنگ مو كاهش یابد.

به عنوان نمونه :

  1. واریاسیون بنفش برای تركیب با رنگ‌های سری A و C است.
  2. واریاسیون خاكستری برای سری رنگ‌های سرد.
  3. واریاسیون آبی بیشتر با سری N تركیب شده و رنگ مات می‌دهد.
  4. واریاسیون قرمز را نباید با سری A،C و M تركیب كرد.
  5. واریاسیون طلایی را می‌توان با تمام سری‌ها تركیب كرد.
  6. واریاسیون سبز مناسب برای رنگ‌های سری A،C و M است.

 

اكسیدان هم بخرید:

بعد از اینكه رنگ واریاسیون مورد علاقه را تهیه كردید، لازم است اكسیدان هم بخرید. برای رنگ معمولی اكسیدان شماره یك و برای دكلره اكسیدان شماره 2 انتخاب كنید. رنگ و واریاسیون را كاملا مخلوط كنید، بعد اكسیدان را به آن بیفزایید و بعد از مخلوط كردن كامل موهایتان را رنگ كنید.

اکسیدان‌ها چه تفاوتی با هم دارند؟

اکسیدان که به عنوان تسریع‌کننده فعالیت شیمیایی در رنگ مو به‌کار می‌رود، باتوجه به نتایج مورد دلخواه شما و همچنین با تمایلات سازندگان رنگ‌ها تعیین می‌شود.

اکسیدان1 (6٪):  رنگ را فقط به طور جزئی باز می‌کند و برای پایه مو از يك تا 4 است.

اکسیدان 2 (9٪):  قدرت بازکنندگی و روشن‌کنندگی بالا روی موهای سفید را دارد و برای پایه مو از 5 تا 10است.

اکسیدان 3 (12٪):  قدرت روشن‌کنندگی بالا با کمترین میزان رنگ را دارد و مخصوص دکلره است ولی در رنگ‌های بالا یعنی پایه 9 و 10 هم می‌توانیم استفاده کنیم(البته در رنگ مو چندان استفاده‌ای ندارد).

قرمزی موها را چطور بگیرید؟

گاهی پیش می‌آید بعد از رنگ کردن مو با هاله قرمزی که در رنگ وجود دارد مشکل دارید و می‌خواهید این قرمزی را به طریقی از بین ببرید؛ در این حالت باید موها را رنگساژ کنید، رنگساژ یعنی رنگ ضعیفی که با آب رقیق شده‌است. باید یک پایه رنگ نرمال(بین 5 تا 7) یا دودی یا زیتونی را انتخاب کنید بعد آن را با آب و اکسیدان مخلوط کنید تا رنگ حالت ماست رقیقی را پیدا کند، پس آن را به موها بزنید و حدود 10 تا 20 دقیقه صبر کنید و بعد موها را بشویید.

ترکیبات رنگ موی فری لاو:

  • حاوی کراتین و کمترین درصد آمونیاک
  • حاوی ویتامین c
  • حاوی نرم کننده، ستئارث 25، استئاریک اسید، و افزودنی های مجاز

دلایل اعتماد به ما