رادیاتور جی کی ان مدل GKN80 به همراه شیر و اتصالات

( )

رادیاتور پنلی جی کی ان ( GKN ) مدل GKN80 به همراه شیر و اتصالات، با راندمان گرمایی بالا، بازه دمایی 40 تا 180 درجه سانتی گراد، سازگار با انواع موتورخانه و پکیج ها و دارای درتبه مصرف انرژی B

GKN - جی کی ان

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

80×55×10/4 سانتی متر
23/5 کیلوگرم
فولاد
پنلی
Standard Double Convector
40 تا 180 سانتی گراد
1/2 اینچ
4/2 لیتر
دو طرفه
1480 کیلوکالری بر ساعت
سفید RAL 9016

 رادیاتور جی کی ان مدل GKN80 به همراه شیر و اتصالات، از انواع رادیاتورهای پنلی ساخت شرکت GKN است که به واسطه نصب آسان و سازگاری با انواع موتورخانه ها و پکیج ها، می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در ساختمان ها باشد.

طراحی دو طرفه این رادیاتور باعث شده تا به لحاظ نصب، محدودیتی برای کاربر وجود نداشته باشد؛ چرا که می توان جهت قرارگیری و نصب رادیاتور را با توجه به محل قرارگیری شیرهای آب ساختمان تغییر داده و تنظیم نمود. جنس بدنه رادیاتور جی کی ان از فولاد ضد سایش و مستحکم به ضخامت 1/2 میلی متر بوده و طراحی پنلی در آن باعث شده تا انتقال و توزیع گرما از رادیاتور به محیط، به شکل یکنواخت و مناسبی انجام گیرد. یکی از مزایای دیگر این محصول این است که تعداد دفعات هواگیری در این رادیاتور به علت پنلی بودن، کم تر از رادیاتورهای پره ای می باشد.

بازه دمایی این دستگاه از حداقل 40 تا حداکثر 180 درجه سانتی گراد بوده و می تواند به خوبی محیط اطراف خود را از طریق فرایند انتقال دمایی همرفتی کاملاً گرم کند. همچنین راندمان گرامایی بالا در رادیاتورهای جی کی ان باعث شده تا عملکرد دستگاه با کم ترین میزان اتلاف انرژی و بیشترین میزان گرمای موثر انجام گردد. رادیاتور جی کی ان مدل GKN80 همچنین قابل نصب به دیوار و انواع سطوح عمودی نیز می باشد. 

اقلام همراه  رادیاتور جی کی ان مدل GKN80 به همراه شیر و اتصالات:

  • شیر رفت و برگشت
  • اتصالات
  • مغزی فنری
  • مغزی 8 سانتی‌متری

دلایل اعتماد به ما