درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

استند لمسی کنز مدل MS01

استند لمسی تکنولوژی جدیدی برای ارائه اطلاعات به صورت ۲۴ ساعته،‌ بدونه خطا و کاملا دقیق است. طبق آمار حاصل از تحقیقات، همواره تجربه استفاده از تکنولوژی لذت بخش بوده است. این موضوع راجب کیوسک لمسی نیز صادق بوده و رضایتمندی کاربران را به دنبال خواهد داشت. این کالا دارای رنگ و طرح‌های گوناگونی می‌باشد که برای اطلاع از انواع قیمت آن می‌توانید از سایت تادکالا بازدید نمایید. همچنین امکان نصب فیش پرینتر، دستگاه کارتخوان (POS) به درخواست کاربر وجود دارد. این وسیله کاربردهای گوناگونی دارد که در ادامه به آن پرداخته می‌شود.

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

کاربرد استند تاچ

باتوجه به کاربردهای بسیار زیاد استند تعاملی در زمینه‌های مختلف و حوزه‌های گوناگون، استند تعاملی در سایزهای متفاوت از ۲۲ اینچ تا ۵۰ اینچ و با ظاهری زیبا عرضه می شود. از  موارد کاربرد کیوسک‌های لمسی می‌توان به تبلیغات و معرفی کالاها، معرفی سازمان‌ها، موزه‌ها، دانشگاه‌ها، و… اشاره نمود.

استند تاچ مدل لبخند دارای سازه‌ای فلزی، محکم و  با دوام می‌باشد. در استندهای لمسی لبخند مانیتور بصورت عمودی در داخل سازه قرار می‌گیرد که قادر به تشخیص ۱۰ نقطه تاچ به صورت همزمان را دارا می‌باشد. استند لمسی لبخند با داشتن یک فیش پرینتر می‌تواند در سیستم‌های نوبت‌دهی بیمارستان‌ها و سازمان‌های اداری تاثیر بسزایی در تسریع روند مراجعه کنندگان به سازمان داشته باشد.

سازه استند تعاملی آذین چوبی بوده و بسیار سبک است. این ویژگی موجب شده در محل‌هایی مانند مزون‌ها، آتلیه‌های عروس و گالری‌ها از این استند استفاده شود. زیرا جابه‌جایی آن بسیار راحت و راحت می‌باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی