درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ضبط کننده ویدیویی داهوا مدل DH-XVR4108HS

دی وی آر داهوا مدل DH-XVR4108HS یک دستگاه HD-DVR است، که دارای 8 درگاه ورودی ویدئو جهت اتصال 8 دوربین که از نوع BNC می باشد. این دستگاه قابلیت ساپورت دوربین هایی تا کیفیت 2 مگاپیکسل را داشته و از سایر دوربین های مداربسته با تکنولوژی آنالوگ و AHD نیز پشتیبانی می کند.

Dahua - داهوا

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

دستگاههای XVR جدید شرکت داهوا قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی های تصویری آنالوگ بنام Penta-bird Video Recorder یا ضبط کننده ویدیویی پنجگانه را دارد. این سری محصولات قادرند تکنولوژی های  Analog، HDCVI، CVBS، HDTVI و AHD را بخوبی پشتیبانی کنند و تصاویر ویدیویی با رزولوشن حداکثر 5 مگاپیکسل را بر روی هر کانال پردازش نمایند. فقط باید مواظب باشید مدلهایی خاصی از این سری، قابلیت پشتیبانی از دوربین های میکروفن دار را دارند.

طراحی ظاهری DH-XVR4108HS

دستگاه های دی وی آر داهوا معمولا با ظاهری ساده و کیفیتی بسیار خوب عرضه می شوند. در پنل جلوی ضبط کننده ویدیویی دیجیتال مدل DH-XVR4108HS یک درگاه USB و 4 چراغ نمایش وضعیت وجود دارد که مهمترین آنها نمایش وضعیت ذخیره سازی دستگاه و وصل بودن جریان برق است. اما وضعیت در پشت دستگاه کاملا متفاوت است تقریبا تمام پورت ها و درگاه های لازم ارتباطی در این DVR به کار گرفته شده است. اگر پشت دستگاه را به دو قسمت چپ و راست تقسیم کنیم. در قسمت سمت چپ درگاه های ورودی به دوربین مداربسته را خواهیم دید و در سمت راست انواع خروجی ها وجود دارند. البته ورودی صدا و همچنین درگاه اتصال برق هم در همین سمت قرار گرفته اند. در بخش فنی توضیحات مربوط به پورت ها را خواهیم گفت. ابعاد این دستگاه DVR دقیقا 48 × 236 × 260 میلی متر و وزن آن بدون هارد 750 گرم است.

ورودی و خروجی ها داهوا DH-XVR4108HS

وجود 8 درگاه ورودی ویدئو جهت اتصال 8 دوربین که از نوع BNC تعریف شده اند ماهیت اصلی این دستگاه را نمایش می دهد. 1 درگاه ورودی صدا که وظیفه دریافت صدا از 1 دوربین مداربسته یا میکروفون را بر عهده دارد. در DVR داهوا مدل DH-XVR4108HS سه نوع درگاه برای گرفتن تصویر خروجی بر روی مانیتور وجود دارد. درگاه های خروجی HDMI، VGA برای انتقال صدا و تصویر در کنار یکدیگر قرار دارند که وظیفه دریافت تصاویر با کیفیت بالا را دارند و همچنین یک درگاه خروجی CVBS که براحتی و با هر طول کابلی قابل تهیه است و می تواند تقریبا به اغلب مانیتورها متصل شود. از جمله سایر درگاه های موجود می توان به درگاه شبکه در کنار دو درگاه USB (یکی در جلو و دیگری در پشت) اشاره نمود. نکات امنیتی نیز در این دستگاه تا حد ممکن رعایت شده است و برای جلوگیری از برق گرفتگی می توان از قابلیت اتصال به زمین (ارت) استفاده کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی