درباره فروشگاه: رویای تدریجی
تعداد محصولات: 8
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

دستگاه DVR شانزده کانال هامر مدلHM DI2221 AHD

دستگاه DVR شانزده کانال هامر مدلHM-DI2221-AHD، دریافت تصاویر آنالوگ یا HD از پکیج دوربین مداربسته، ضبط ویدئو به صورت دیجیتال، دارای کیفیت1080P، هارد از نوع SATA، ظرفیت 4*2 ترابایت، دارای 16 کانال و دارای امکانات PTZRemote Control, USB Mouse, DC12V/4A Adapter,Power 4ch audio input 15frame.

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

پلاستیکی
1080p

دستگاه DVR شانزده کانال هامر مدلHM-DI2221-AHD، تصاویر آنالوگ یا HD را از پکیج دوربین مداربسته دریافت کرده و سپس آن ها را ضبط می‌کند. پس از ثبت، آن‌ها را به داده هایی از نوع دیجیتال تبدیل می کند تا بر روی هارد دیسک قابل ثبت باشد DVR در لغت به معنی ضبط ویدئو به صورت دیجیتال است. این محصول دارای کیفیت1080P است. 

هارد این دستگاه از نوع SATA می‌باشد و با ظرفیت 4*2 ترابایت ارائه شده است. دستگاه DVR هامر 16 کانال دارد که هرکدام تصاویر با وضوح بالایی ارائه می‌کنند. از ویژگی های مثبت دستگاه DVR هامر می‌توان به رزولوشن نسبتاً بالا اشاره کرد و کاربران به راحتی می توانند به تصاویر دوربین دسترسی داشته باشند. پس از کپی گرفتن از تصاویر ضبط شده توسط دستگاه DVR 16 کانال هامر، کیفیت تصاویر کاهش پیدا نکرده و از وضوح بالایی برخوردار است.

این دستگاه دارای امکانات دارای امکانات PTZRemote Control, USB Mouse, DC12V/4A Adapter,Power 4ch audio input 15frame می‌باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی