درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

مبدل Mini Display به DVI مدل Pny Bizlink

این مبدل از نوع Mini DisplayPort  به DVI است که شکل ظاهری مربع با طول 4.5 سانتی‌متر دارد و کابلی طول حدود 18 سانتی‌متر به آن وصل است که کانکتور Mini DisplayPort در انتهای آن است. شما می‌توانید کابل DVI را به درگاه DVI وصل کنید و بدین‌وسیله تصاویر خود را به اشتراک بگذارید. بنابراین اگر دستگاه شما از درگاه DVI برخوردار نباشد، اما درگاه Mini DisplayPort را داشته باشد، و درعین‌حال شما فقط کابل DVI را برای اتصال داشته باشید، مشکل با این مبدل برطرف خواهد شد. این مبدل برای مک بوک ایر، مک بوک پرو، و کامپیوترهای دارای درگاه Mini DisplayPort کاربرد دارد. از جنس پلاستیک است و کابلی انعطاف‌پذیر دارد.  

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

با این تبدیل Mini Display به DVI می‌توان خروجی Mini Displayport و یا Tonderbolt در دستگاه هایی همچون سورفیس ، Mac و DELL به پورت DVI برای اتصال به مانیتور و یا ویدیوپرژکتور تبدیل کرد. امروزه درگاه DVI و HDMI جایگزین VGA شده‌اند. DVI یکی ازکابل‌های ویدیویی و پورت‌هایی است که امروزه روی دسکتاپ‌ها و یا مانیتور‌ها وجود دارد.  DVI در‌صورتی می‌تواند تصاویر باکیفیتی را ارائه دهد که هم دستگاه فرستنده قابلیت ارسال اطلاعات به‌صورت غیرفشرده را داشته باشد و هم دستگاه گیرنده بتواند آن را دریافت کند. طول کابل این مبدل 15 سانتی‌متر است و با تمام سیستم‌عامل‌ها سازگار می‌باشد؛ هم‌چنین از فرمت Full HD پشتیانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های این محصول عدم نیاز به منبع الکتریکی است. این تبدیل قابلیت Plug and Play دارد که با کمک این ویژگی دستگاه شما پس از اولین اتصال به رایانه به صورت خودکار و بدون انجام تنظیمات توسط شما آماده استفاده می‌باشد و به دلیل ابعاد و وزن کم به‌آسانی قابل حمل و جابه‌جایی است.

تبدیل Mini Display Port و تاندربولت به DVI

سازگار با Displayport v1.3

پشتیبانی از نرخ تبادل 1.65Gbps

خروجی RGB با رنج 0 تا 700mV

پشتیبانی تا رزولیشن 1080p، کاهش رزولیشن ویدئو 1920×1200

تامین انرژی از طریق پورت Display

مصرف انرژی پایین؛ 400mW در حالت فعال و 15mW در حالت آماده به کار

دارای روکش آلومینیومی برای به حداقل رساندن تداخل‌های الکترومغناطیسی

کیفیت ساخت بالا

درگاه DVI برای اتصال یک دستگاه پخش‌کننده ویدیو مانند مانیتور یا پروژکتور به‌کار می‌رود و اخیراً جایگزین درگاه VGA شده است. نام این درگاه مخفف Digital Visual Interface است. حداکثر رزولوشنی که این درگاه از آن پشتیبانی می ککند 1600×2560 پیکسل است که نسبت به VGA بسیار بهتر است. این کابل برای افرادی که می‌خواهند انواع پروژکتور یا مانیتور را به مک بوک خود وصل کنند بسیار کاربردی است.

نماد اعتماد الکترونیکی