درباره فروشگاه: مولان
تعداد محصولات: 173
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

خردکن مولینکس مدل DJ45

خردکن مولینکس مدل DJ45 در رنگ سفید، قدرت 500 وات، حجم ظرف خردکن 0.5 لیتر، دارای قابلیت جدا شدن تیغه، مجهز به سیستم کنترل درب ایمنی، تک سرعته، دارای 2 تیغه با 4 پره و جنس بدنه پلاستیک.

Moulinex _ مولینکس

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

پلاستیک
500 وات
دارای قابلیت جدا شدن تیغه، مجهز به سیستم کنترل درب ایمنی، تک سرعته، دارای 2 تیغه با 4 پره
استیل ضد زنگ
0.5 لیتر
سفید

خردکن مولینکس مدل DJ45 در رنگ سفید، از محصولات پرکاربرد و جمع و جور شرکت مولینکس می باشد، که جنس بدنه آن از پلاستیک با کیفیت می باشد.

خردکن مولینکس دارای توان 500 وات است که قادر به خردکردن انواع مواد غذايي از قبيل گوشت، مرغ، پياز، سير، گردو، بادام و تهیه سوپ، سس و ... می باشد و آشپزی را برای ما راحت تر و سریع تر می کند. نحوه عملکرد در این خردکن به این صورت است که روی دستگاه دکمه فشاری تعبیه شده است که با فشار دادن آن شروع به حرکت می کند و با رها کردن دکمه عملکرد آن متوقف می شود و همین ویژگی از بروز حوادث ناگهانی در زمان کارکرد جلوگیری می کند، همچنین اگر قطعات به درستی روی دستگاه جای نگرفته باشد شروع به کار نمی کند.

تیغه این محصول به صورت دو طرفه از جنس استیل ضد زنگ می باشد که امکان خرد کن هر نوع مواد غذایی مانند دانه های قهوه، ادویه جات و.. را امکان پذیر می کند. ظرف پلاستیکی این خردکن با ظرفیت 0.5 لیتر است و به دلیل شفاف بودن آن می توانید میزان خرد شدن مواد را کنترل کنید. قابلیت جداسازی قطعات در این محصول وجود داشته و به راحتی قابل شستشو می باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی