برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

پکیج 6 تایی دفع کننده حشرات

( 206.3 )

پکیج 6 تایی دفع دائمی حشرات ایران دی اچ مناسب برای منازلی با متراژ تا 200 متر

 ایران دی اچ- Iran dh

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

1160 گرم


دستگاه دفع حشرات

با عملکرد دو حالته الکترومغناطیس و التراسونیک (فراصوت) دفع محیطی و تخلیه دیوارها را از آفت ها و حشرات و موجودات موذی انجام می دهد. سیستم الکترومغناطیس و با استفاده از جریان برق و سیم کشی منزل ( بدون هیچ ضرر و زیانی برای دستگاه های برقی ) ازبین بردن حشرات با محصولی ایمن بدون مواد شیمیایی مضر، فرکانس التراسونیک برای انسان و حیوانات خانگی و برای کودکان غیر قابل شنیدن است. یکی از عملکردهای بی نظیر در جهان از ویژگی های دستگاه ایران دی اچ دارا بودن سیستم عقیم کردن حشرات و جانواران موذی و جلوگیری از تخم گذاری آن ها در راستای ازبین بردن حشرات به صورت دائمی است.

متراژ تحت پوشش متناسب با نوع حشره و جانور موذی :

برای ساس کک، کنه، حشرات پروازی، پشه و مگس و پوشش دهی تا 60 متر می باشد. فضای بسته و آشپزخانه اپن هم یک فضا محاسبه می گردد حتی اگر کاملا باز باشد. برای موش، سوسک ریز و درشت، مورچه، موریانه، نقره ماهی، خرخاکی و ... پوشش دهی 60 تا 80 متر می باشد. نصب در نزدیکترین محل به آفت باید انجام شود.

راهنمای استفاده :

دستگاه را به پریز مستقیم برقی که در نزدیکی محل دارای آفات می باشد متصل کنید. چراغ های روی دستگاه نشان دهنده سلامت دستگاه و کارکرد آن می باشد. معمولا تاثیر این دستگاه بعد از مدت ۲ تا ۴ هفته قابل مشاهده می باشد. از قرار گیری در قسمت پشت پرده ، یخچال و هرگونه مبلمان که باعث بازدارنده یا اتصال فرکانس می شود، باید خودداری کنید.

عملکرد :

در این دستگاه از ریز رایانه هایی که دارای مدارهای فرکانسی و موج دار می باشند استفاده شده و با فرستادن امواج مغناطیسی و صوتی باعث کنترل آفات می شود. این دستگاه کاملا بدون بو ، بدون سم ، بدون دود ، بدون خطا و بدون هیچ عوارض جانبی و یا واکنش بد روی انسان می باشد. این دستگاه می تواند برای مدت طولانی بدون وقفه کار کند.

توجه :

دستگاه را باز نکنید تا در هر زمان بتوانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید. از این دستگاه در اماکنی که در آن ها مواد منفجره وجود دارد استفاده نکنید. توجه داشته باشید با باز بودن درب و پنجره منزل عملکرد دستگاه کاهش می یابد. توجه فرمائید در صورتیکه حتی یک دستگاه شرایط لازم را نداشته باشد عملکرد دستگاه کاهش می یابد.

نماد اعتماد الکترونیکی