جاروبرقی بوش مدل BSGL52531

( )
  • رنگ: مشکی
  • کشور سازنده: آلمان
  • گنجایش مخزن: 5 لیتر
  • قدرت مکش: 2500 وات
  • مجهز به سیستم کنترل هوا
Bosch - بوش

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مشخصات کلی

برند  بوش
کشور سازنده  آلمان
رنگ  مشکی

گنجایش و ابعاد

وزن  5.3 کیلوگرم
گنجایش مخزن  4.5 لیتر
طول سیم برق  15 متر

مشخصات فنی

قدرت مکش  2500 وات
پاروها  1 عدد
نوع سیم جمع کن  خودکار

سایر مشخصات محصول

لوازم جانبی۲ سری همراه (سری مخصوص درزها و سری مخصوص گردگیری)
سایر مشخصاتکیسه گرد و غبار خود درزبند MegaAir SuperTEX، Transparent AirBumper برای بیشترین حفاظت مبلمان و دیوار، 360° BallConnection برای بیشترین انعطاف‌پذیری لوله خرطومی

جاروبرقی بوش BOSCH مدل BSGL52531

امروزه، شرکت بوش با تولید انواع لوازم ریز و درشت خانه و آشپزخانه، در جایگاه سومین تولید کننده بزرگ این محصولات در جهان قرار گرفته است و علاوه بر جوایز زیست محیطی، جوایزی برای مشتری مداری و کیفیت محصولات نیز دریافت کرده است‏.‏

موتور این جاروبرقی کمپرسور بوش با توان مصرفی 2500 وات (بیش از 3 اسب بخار) باعث نتایج تمیز کردن بسیار عالی برای شما می‌شود. این موتور توان مکش زیادی ایجاد کرده و راندمان دستگاه را بالا می‌برد، ولی بسیار آرام و کم‌صدا است.

فیلتر این جاروبرقی هپا می‌باشد که یک فیلتر ضدآلرژی است. این فیلتر باعث خروج هوایی پاک‌تر در خانه است. همچنین این فیلتر‌ها قابل شستشو هستند. فیلتر هپا سلامت افرادی که دچار آسم یا بیماری تنفسی هستند را تضمین می‌کند.

ویژگی و امکانات جاروبرقیBOSCH بوش BSGL52531

این جاروبرقی کیسه‌ای بوش که حجم آن 4.5 لیتر می‌باشد، می‌تواند حجم زیادی از گرد و غبار را در خود نگه‌ دارد.
دسته این جاروبرقی ارگونومیک طراحی شده است تا باعث سهولت استفاده شما مصرف کننده عزیز شود و همچنین دارای 4 عدد چرخ فلزی ضد خش می‌باشد که با قابلیت چرخش 360 درجه خود قدرت مانور دستگاه را بالا می‌برد.

همچنین بدنه این دستگاه را طوری ماهرانه طراحی کرده‌اند تا در صورت حمل از دستگیره آن استفاده کنید تا فشاری روی دست وارد نشود.

این محصول دارای 24 ماه گارانتی رسمی بوش سرویس می‌باشد.

جاروبرقی BSGL52531 بوش با دارا بودن لوله تلسکوپی مناسب هر کاربری با هر قد و قامتی می‌باشد زیرا می‌تواند به راحتی لوله جاروبرقی را بلند و کوتاه کند و به بهترین نحو ممکن از دستگاه استفاده کند.

لوله خرطومی این جاروبرقی از جنس پلاستیک می‌باشد که بسیار باکیفیت است و با مقاومت بالایی که دارد برخلاف به راحتی له و پاره نشده و تغییر شکل نمی‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های این مدل جاروبرقی می‌توان به سیستم کنترل جریان هوا و سیستم ایمنی هوا که بسیار پرکاربرد هستند، اشاره کرد.

همچنین این جارو برقی بوش مجهز به Transparent Air Bumper است که برای بیشترین حفاظت مبلمان و دیوار می‌باشد.

مشخصات فنی و ظاهری جاروبرقی مدل BSGL52531

طول سیم این جاروبرقی بوش 12 متره که این امکان را به شما می‌دهد تا یک جاروکشی بدون وقفه تا شعاع 15 متر داشته باشید. همچنین قدرت موتور از روی بدنه، توسط پیچ تنظیم قابل تعیین است.

رنگ این دستگاه سیاه و سفید می‌باشد که زیبایی خاصی به این جاروبرقی بخشیده است و وزن خالص این جارو برقی 6.8 و وزن ناخالص 8.1 کیلوگرم می‌باشد که بسیار سبک و به راحتی قابل جابجایی است.

این جاروبرقی دارای دو سری مخصوص درزها و سری مخصوص گردگیری می‌باشد. هچنین مجهز به محفظه نگه‌داری لوازم جانبی است.

 جاروبرقی بوش BSGL52531 مجهز به سیستم سیم جمع‌کن و نشانگر پر بودن مخزن می‌باشد. کیسه مصرفی این مدل جاروبرقی بوش TYP GXXL می‌باشد.

دلایل اعتماد به ما