بخرید و 281,925 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

تعداد محصولات: 502
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

جاروبرقی ناسا الکتریک مدل NS-9097 توان 2400 وات

جاروبرقی کیسه‌دار ناسا الکتریک مدل NS-9097 با توان مصرفی  2400 وات دارای سری دو منظوره کنج و درز، سری مخصوص مبلمان و پرده، 3 چرخ و چرخش 360 درجه لوله خرطومی

Nasa electric - ناسا الکتریک

80,550,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

پلاستیک نشکن ABS و مقاوم در برابر ضربه
کیسه دار
2400
4 لیتر
10
مشکی-نقره ای
فیلتر ضد آلرژی هپا (HEPA)

قدرت موتور جاروبرقی ناسا الکتریک  2400 وات است و از توان مکش بالایی بهره می‌برد. قابلیت تنظیم قدرت مکش از ویژگی‌های این جاروبرقی است، که متناسب با سطح مورد نظر و نیاز کاربر، میزان قدرت مکش جاروبرقی نیز تغییر داده می‌شود. مجهز بودن به فیلتر بهداشتی هپا مانع از ورود هوای آلوده و ذرات گرد و غبار به محیط خواهد شد. این فیلتر به میزان 99.999% گرد و غبار و ذرات و آلاینده‌ها را جذب می‌کند و هوایی سالم و پاکیزه را در محیط انتشار می‌دهد. مجهز بودن به لوله‌ی تلسکوپی استفاده و کاربری جاروبرقی را آسان‌تر ساخته است، چرا که این لوله قابلیت تنظیم و ارتفاع را دارد و می‌توان متناسب با قد کاربر ارتفاع لوله را تنظیم نمود.

کابل 8 متری از مزایای جاروبرقی NS-9097 به شمار می‌رود، این کابل طولانی تا شعاع 10 متری را پوشش می‌دهد که امکان جارو کردن مساحت زیادی را بدون نیاز به تعویض پریز فراهم آورده است. کیسه‌ی این جاروبرقی دائمی بوده و نیازی نیست با هر بار پر شدن کیسه برای خرید پاکت جدید هزینه کنید. ظرفیت این کیسه 4 لیتر بوده و خالی کردن آن به آسانی صورت می‌گیرد. قابلیت چرخش 360 درجه‌ی‌ لوله‌ی خرطومی آزادی عملی بیشتری را به کاربر می‌دهد. همراه با این جاروبرقی برس مبلمان و پرده، برس کنج و شکاف نیز وجود دارد.

نماد اعتماد الکترونیکی