برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

جاروبرقی بوش مدل BGL82294

( )
  • رنگ: خاکستری مایل قهوه‌ای
  • گنجایش مخزن: 5 لیتر
  • قدرت مکش: 2200 وات
  • مجهز به فیلتر ضد آلرژی هپا
Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

خاکستری قهوه ای
320
480
275
7/7 کیلوگرم
75 دسی بل
24 ماهه
کیسه دار
2200
12
5 لیتر
HEPA 13
15

شرکت تولید کننده لوازم خانگی بوش یکی از قدیمی ترین شرکت ها در این زمینه می باشد که سالیان بسیاری در جهت جلب اعتماد مشتریان خود تلاش کرده است. یکی از رموز موفقیت این شرکت کیفیت بالای محصولات آن است؛ به طوری که امروزه با شنیدن نام بوش واژه کیفیت در اذهان تداعی می شود. یکی از ویژگی هایی که بوش را از سایر محصولات متمایز می سازد تلاش او در زمینه تکنولوژی های سبز می باشد؛ در این راستا رتبه مصرف انرژی برند بوش همیشه در صدر جدول بوده است و این شرکت همچنان به تلاش خود در این زمینه ادامه می دهد.

یکی از دغدغه های اصلی بانوان نظافت منزل می باشد. به همین دلیل داشتن جارو برقی با کیفیت که یکی از مهم ترین ابزارهای نظافت منزل می باشد، امری ضروری تلقی می شود. عوامل متعددی در انتخاب این محصول دخیل هستند که در این گفتار سعی داریم شما عزیزان را در راستای انتخابی صحیح که رضایت خاطر شما را فراهم سازد، آگاه سازیم. یکی از ویژگی هایی که امروزه بسیار اهمیت یافته است وجود فیلتر هپا در جارو برقی هاست. هپا در انگلیسی ابتدای کلمات High Efficiency Particulate Air می باشد. این فیلترها به منظور جذب ریزگردها و ذرات معلق موجود در هوا ساخته شده اند به طوری که ذراتی با اندازه 3 میکرون را نیز جذب می کنند. میزان مصرف انرژی و تعداد پاروها (قسمتی که برای مکش تماس مستقیم با سطح دارند) از دیگر عوامل مهم این وسیله می باشند. در انتخاب این محصول باید به قدرت مکش نیز توجه نمود.

  جارو برقی بوش مدل BGL82294IR یکی از پرطرفدارترین جارو برقی ها در بین خانواده ها می باشد. این جارو برقی، رنگ خاکستری مایل به قهوه ای  دارد. و با داشتن قدرت مکش 2200 وات ریز ترین و درشت ترین ذرت را از سطوح جمع آوری می نماید. این جارو برقی به افرادی که حیوان خانگی دارند پیشنهاد می شود چرا که دارای سیستم Pro Animalبرای جمع آوری کامل موهای حیوانات می باشد. دسته آرگونومیک این محصول، سلامتی افراد را تضمین می نماید. لوله این جارو برقی ها نیز تلسکوپی بوده که به ما امکان تنظیم ارتفاع لوله را می دهد.2 عدد پاروی این جارو برقی مجهز به Air Bumper  می باشد که از ایجاد خطوط سایه و روشن و یا خراش بر سطح فرش و مبلمان جلوگیری می نماید. این جارو برقی با داشتن 4 چرخ پلاستیکی امکان حرکت راحت بر روی سطوح را ممکن می سازد.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به لوازم جانبی آن که شامل برس توربو، برس حرفه ای، برس اثاثیه و برس مبلمان است، اشاره کرد؛ این محصول همچنین دارای سیم جمع کن خودکار، فیلتر قابل شستشو، سیمی با طول 13 متر و گنجایش مخزن 5 لیتر می باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی