بخرید و 269,675 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: شاتل گاز
تعداد محصولات: 234
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS زیمنس

جاروبرقی توربو پارس خزر مدل 2500ws با قدرت موتور 2500 وات، دارای دستگیره حمل با ارگونومی مناسب و کاور ضد لغزش بروی بدنه جارو

Pars khazar - پارس خزر

77,050,000 ریال

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

کیسه دار
2500
14
8 لیتر
سفید، مشکی، قرمز، نقره ای
2901295900113
75

 این جاروبرقی دارای سیستم بسیار قوی مکش بوده که به دلیل مکش قوی، قابلیت جمع آوری بسیار خوب انواع زباله ها را داشته و به شما اجازه می دهد که به شکلی کامل و آسان به نظافت محل مورد نظر خود بپردازید. جنس بدنه این محصول از پلاستیک ABS باکیفیت و مقاوم می باشد. با وجود پدال فشاری محکم تنظیمات مکش و خاموش و روشن کردن دستگاه بسیار آسان می باشد. وجود سیستم پارک در 2 محل زیر و عقب دستگاه برای قرارگیری آسان و همچنین وجود دستگیره حمل با طراحی آرگونومی و همینطور کاور ضد لغزش روی بدنه جارو کاربری آسانی را برای مصرف کنندگان فراهم کرده است.

بدنه ی این جاروبرقی پارس خزر از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است. پارس خزر برای سهولت نشانگری را روی بدنه ی این جاروبرقی طراحی کرده تا در زمان مناسب جهت تعویض کیسه ی آشغال را نشان دهد. جاروبرقی پارس خزر دارای قابلت Double Filtration است که با قرار گیری فیلتر در ورودی و خروجی موتور و جذب گرد و غبار، هوای خروجی را تصفیه نموده و هوای پاکی را به وجود می آورد. سیم جاروبرقی 2500 وات پارس خزر حدود 14 متر طول دارد که امکان نظافت نقاط بیشتری را بدون تعویض پیریز فراهم می کند. و از دیگر ویژگی جاروبرقی پارس خزر می توان به داشتن برچسب انرژی با گرید A، فناوری Quattro Power، لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم و چرخش 360 درجه خرطومی که اماکن دسترسی به تمام نقاط خانه و ...، فیلنر کیسه ضد آلرژی HEPA قابل شستشو با گیره پلاستیکی مجهز به اسفنج در دهانه وروردی پاکت، فراهم میسازد و همچنین دارای یک عدد کیف برای نگهداری قطعات جانبی و کیسه ها، برس های جانبی متفاوت است.

نماد اعتماد الکترونیکی