درباره فروشگاه: راک
تعداد محصولات: 29
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

جارو برقی برینا مدل BVC 820

جاروبرقی برینا مدل BVC 820 در رنگ مشکی، قدرت 2200 وات، دارای گنجایش 4 لیتر، قابلیت تنظیم قدرت مکش، دارای کیسه دائمی، مجهز به فیلتر هپا، دارای لوله خرطومی، مجهز به صفحه نمایش دیجیتال و نشانگر پر بودن مخزن.

Brina - برینا

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

6 کیلوگرم
دیجیتال
کیسه دار
8 متر
4 لیتر
هپا
2200
قابلیت تنظیم قدرت مکش، دارای کیسه دائمی
مشکی

جاروبرقی برینا مدل BVC 820 در رنگ مشکی، از محصولات شرکت برینا است که از نوع کیسه دار می باشد این جاروبرقی دارای موتور کم مصرف و پر قدرت 2200 وات با قدرت مکش بالا است و مصرف کننده می تواند برای سطوح مختلف قدرت آن را کم و زیاد کند. 

گفتنی است سیم برق این جاروبرقی 8 متری است که امکان جاروکشی تا شعاع 13 متر از دستگاه را برای شما فراهم می کند و همچنین لوله این جاروبرقی از نوع تلسکوپی است که ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد.

این جاروبرقی دارای کیسه دائمی و همچنین فیلتر خروجی HEPA  است که این فیلتر برای این که هوای خروجی از پشت جاروبرقی آلوده نباشد تا حد زیادی گرد و غبار و آلودگی را فیلتر می کند، همچنین فیلتر این جارو برقی قابل شستشو نیز می باشند.

یکی از ویژگی های مهم این دستگاه نشانگر پر شدن کیسه است که روی بدنه جاروبرقی تعبیه شده است، وضعیت پر بودن کیسه در هر لحظه نمایش  داده و می توان به وسیله آن زمان تمیز کردن کیسه را متوجه شد. همچنین حجم 4 لیتری کیسه جاروبرقی باعث شده تا  مدت زمان لازم برای تمیز کردن کیسه طولانی تر شود.

از دیگر ویژگی های این محصول، مجهز به سیستم جمع کن، قدرت مکش بالا، دارای لوله خرطومی با قابلیت چرخش 360 درجه و صفحه نمایش LED نیز می باشد.

 

نماد اعتماد الکترونیکی