بخرید و 233,695 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی هیراد
تعداد محصولات: 40
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

جاروبرقی پارس خزر KOMPRESSOR VC 2500W نقره ای

جاروبرقی پارس خزر KOMPRESSOR VC 2500W در رنگ نقره ای، دارای سیستم جمع کن خودکار، گنجایش 8 لیتر، قدرت موتور 2500 وات، دارای 4 پاکت بصورت همزمان در سه نوع دائمی، مجهز به فیلتر خروجی هپا، دارای لوله تلسکوپی و محدوده توان مصرفی 2000 تا 2500 وات.

Pars khazar - پارس خزر

66,770,000 ریال

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

نقره ای، طوسی
8.5 کیلوگرم
75دسی بل
کیسه دار
2000 تا 2500 وات
2500
8 لیتر
هپا

جاروبرقی پارس خزر KOMPRESSOR VC 2500W در رنگ نقره ای، عرضه گردیده است. این جارو برقی دارای موتور کم مصرف و پر قدرت 2500 وات با قدرت مکش بالا می باشد و مصرف کننده می تواند برای سطوح مختلف قدرت آن را کم و زیاد کند.

ابعاد این جاروبرقی 250×320×520 میلی متر و وزن 8.5 کیلوگرم از نوع کیسه دار می باشد. لوله این جاروبرقی از نوع تلسکوپی است که ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این جاروبرقی دارای 4 پاکت بصورت همزمان در سه نوع دائمی و فیلتر خروجی هپا است که این فیلتر برای این که هوای خروجی از پشت جاروبرقی آلوده نباشد تا حد زیادی گرد و غبار و آلودگی را فیلتر می کند.

یکی از ویژگی های مهم این دستگاه نشانگر پر شدن کیسه است که روی بدنه جاروبرقی تعبیه شده است، وضعیت پر بودن کیسه در هر لحظه نمایش داده و می توان به وسیله آن زمان تعویض کیسه را متوجه شد. همچنین حجم 8 لیتری کیسه جاروبرقی باعث شده تا  مدت زمان لازم برای تعویض کیسه طولانی تر شود. دارای 3 عدد سری متفاوت برای انواع سطوح می باشد و امکان جارو کردن در مکان های دور از دسترس که با سری معمولی جاروبرقی قابل نظافت نیست را برای شما فراهم  می کند.

از دیگر ویژگی های این محصول، میز ان صدای 75 دسی بل، مجهز به فیلتر ورودی(میکروفیلتر)، دارای برس پارویی جهت افزایش قدرت مکش، مجهز به سیستم پارک لوله تلسکوپی در زیر و پشت محصول، مجهز به سیستم جمع کن سیم بدون استفاده از پدال(اتوماتیک)، دارای دستگیره روی بدنه جهت حمل و نقل، قابلیت گردش 360 درجه لوله خرطومی، دارای کنترل بر روی دسته لوله خرطومی جهت تنظیم میزان مکش و روشن، خاموش نمودن دستگاه از طریق امواج رادیویی (Radio Wave Remote Control) و دارای محافظ حرارتی موتور در هنگام پر شدن پاکت جاروبرقی یا گرفتگی لوله خرطومی نیز می باشد.

 

 

نماد اعتماد الکترونیکی