درباره فروشگاه: بازرگانی هیراد
تعداد محصولات: 40
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

جارو برقی پارس خزر مدل VC 2200W

جارو برقی پارس خزر مدل VC 2200W در رنگ سفید، دارای سیستم جمع کن خودکار، گنجایش 8 لیتر، قدرت موتور 2200 وات، قابلیت پاکت دائمی و یکبار مصرف، دارای فیلتر اسفنجی، دارای لوله تلسکوپی و محدوده توان مصرفی 2000 تا 2500 وات.

Pars khazar - پارس خزر

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید، قرمز
250×320×520 میلی متر
8.2 کیلوگرم
کیسه دار
2000 تا 2500 وات
2200
8 لیتر
اسفنجی
مجهز به فیلتر جریان ورودی هوا، مجهز به پاکت هوا و فیلتر اسفنجی برای جریان خروجی هوا، 1 عدد پارویی و چهار چرخ نرم و انعطاف پذیر

جارو برقی پارس خزر مدل VC 2200W در رنگ های سفید، عرضه گردیده است. این جارو برقی دارای موتور کم مصرف و پر قدرت 2200 وات با قدرت مکش بالا  می باشد و مصرف کننده می تواند برای سطوح مختلف قدرت آن را کم و زیاد کند.

ابعاد این جاروبرقی 250×320×520 میلی متر و وزن 8.2 کیلوگرم از نوع کیسه دار می باشد. لوله این جاروبرقی از نوع تلسکوپی است که ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این جاروبرقی دارای سه نوع پاکت دائمی، یکبار مصرف ضد آلرژی هوا و فیلتر اسفنجی است که این فیلتر برای این که هوای خروجی از پشت جاروبرقی آلوده نباشد تا حد زیادی گرد و غبار و آلودگی را فیلتر می کند.

یکی از ویژگی های مهم این دستگاه نشانگر پر شدن کیسه است که روی بدنه جاروبرقی تعبیه شده است، وضعیت پر بودن کیسه در هر لحظه نمایش  داده و می توان به وسیله آن زمان تعویض کیسه را متوجه شد. همچنین حجم 8 لیتری کیسه جاروبرقی باعث شده تا  مدت زمان لازم برای تعویض کیسه طولانی تر شود.

دارای 3 عدد سری متفاوت (برس مخصوص پرده و مبلمان، برس مخصوص سطوح سخت به همراه پرزگیر مو و سری مخصوص درز و شکاف به ه همراه کیسه یدکی) برای انواع سطوح می باشد و امکان جارو کردن در مکان های دور از دسترس که با سری معمولی جاروبرقی قابل نظافت نیست را برای شما فراهم  می کند. از دیگر ویژگی های این محصول، مجهز به فیلتر جریان ورودی هوا، مجهز به پاکت هوا و فیلتر اسفنجی برای جریان خروجی هوا، 1 عدد پارویی و چهار چرخ نرم و انعطاف پذیر نیز می باشد.

 

نماد اعتماد الکترونیکی