درباره فروشگاه: آریت هوم
تعداد محصولات: 111
رتبه فروشگاه:
(2)

جارو شارژی آب و خاک آریته مدل AR 2770

( )

Ariete AR 2770 Cordless 2in1

جارو شارژی آب و خاک آریته ( Ariete ) مدل AR 2770 با تکنولوژی بدون کیسه، قابل استفاده به صورت با دسته و بدون دسته، مجهز به باتری قدرتمند 12 ولتی با قابلیت استفاده به صورت 15 دقیقه مداوم

Ariete - آریته

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

جارو شارژی آب و خاک آریته Ariete مدل AR 2770 یکی از محصولات شرکت ایتالیایی آریته است که در زمینه تولید لوازم برقی خانه و آشپزخانه فعالیت دارد. این جارو شارژی مجهز به باتری قدرتمند 12 ولتی بوده که می تواند به مدت 15 دقیقه به صورت مداوم روشن باشد. این جارو دارای یک دسته بلند بوده که امکان نظافت منزل را آسان می سازد. همچنین در صورتی که تمایل به نظافت فضاهای کوچکتر مانند داخل اتومبیل و یا روی مبلمان و میزها را داشته باشید، می توانید دسته را از دستگاه جدا کرده و از آن به عنوان یک جارو شارژی دستی استفاده نمایید. از این جارو شارژی می توان برای تمیز کردن گرد و غبار، زباله های ریز و همچنین جمع آوری آب و مایعات استفاده کرد؛ چرا که عملکرد این دستگاه به صورت دو کاره و برای جمع آوری مایعات و زباله های در نظر گرفته شده است. جارو شارژی آریته مجهز به عملکرد توربو و چندین نوع سری قابل تعویض از جمله سری باریک، سری مکش مایعات و برس پارچه می باشد. همچنین فیلتری که در این جارو مورد استفاده قرار گرفته، از نوع هپا است.

در مجموع جارو شارژی آب و خاک آریته Ariete مدل AR 2770 با توجه به ویژگی های کاربردی خود، گزینه ای مناسب جهت خرید یک جارو شارژی قدرتمند آب و خاک است که بتوان از آن در هر دو حالت دستی و با دسته بلند استفاده کرد. 

جهت مشاهده جارو برقی های آریته کلیک کنید.

دلایل اعتماد به ما

برچسب های محصول