بخرید و 448,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

تعداد محصولات: 510
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DSL-43SF1700 سایز 43 اینچ هوشمند

تلویزیون هوشمد دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1700 دارای پنل IPS و تکنولوژی صفحه LED و کیفیت تصویر FULL HD

گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H265-HEVC، پشتیبانی از TV HBB

قابلیت اتصال به شبکه ی بی سیم و اینترنت

مجهز به رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت دستور صوتی فارسی

 

Daewoo - دوو

128,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

LED
Full HD
تخت
43
1920x1080
16:9
2
20
اندروید 9
چهار هسته‌ای
2
2
رومیزی
نوک مدادی
2900294203010
8

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1700 دارای کیفیت تصویر 2 مگا پیکسل بوده و دارای کیفیت FULL HD می باشد. با این کیفیت که چهار برابر کیفیت HD بوده و تصاویر زنده و شفاف تری را برای مخاطبان به نمایش می گذارد. وجود پنل قدرتمند از نوع IPS در این تلویزیون هوشمند از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و از رده کیفیتی A+ بهره می برد. از دیگر قابلیت های مهم در تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1700 می توان به وجود قابلیت اتصال بی سیم Screen Mirroring که می توان توسط آن تصویر صفحه موبایل را به تلویزیون اتصال داد و تمام کارهای خود را با تصویر بزرگ تلویزیون انجام دهید. وجود گیرنده دیجیتال داخلی DVBT2، گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H256-HEVC که از کیفیت تصویر بالایی در پخش برخوردار است، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی PVR، پشتیبانی از قابلیت HBB TV مخفف عبارت Hybrid Broadcast Broadband TV است از دیگر مشخصه های تلویزیون به شمار می آیند HBB TV ، به تلویزیون امکان می‌دهد تا علاوه بر نمایش محتواهای برود‌ کست (محتواهای نمایش داده‌ شده بر روی شبکه‌ها)، به محتواهای تعاملی مانند اطلاعات بازار، بازی و همچنین سرویس‌های اطلاع‌ رسانی نظیر هواشناسی و اوقات شرعی و… نیز دسترسی داشته باشد. 

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 43 اینچ مدل DSL-43SF1700 مجهز به رابط کاربری اختصاص "هوما" می باشد که قابلیت اجرای فرامین صوتی به زبان فارسی را به تلویزیون داده تا کاربر با زبان فارسی کنترل تلویزیون را در دست گرفته و تغییرات مد نظر خود را اعمال کنید. همچنین  وجود راهنمای الکترونیکی برنامه های تلویزیونی که کاربر توسط آن می توانید از برنامه های آینده و در حال پخش مطلع و موضوع برنامه و از جزییات آن توسط راهنما مطلع شود

 از دیگر تکنولوژی های بکار رفته در این تلویزیون می توان به قابلیت اتصال به شبکه ی بیسیم و اینترنت ، مجهز به سیستم صدای دالبی دیجیتال ، سیستم خروجی صدای Optical ، وجود ریموت هوشمند با اتصال از طریق بلوتوث و همچنین سیستم صوتی قدرتمند با دو بلندگو و توان مصرفی 20 وات اشاره کرد. 

نماد اعتماد الکترونیکی