برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

دستگاه تصفیه آب آکواپلاس

( )

دستگاه تصفیه آب آکواپلاس، دارای 6 مرحله فیلتراسیون و  فیلتر ممبران

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

220 ولت
پلاستیک
6

دستگاه تصفیه آب آکواپلاس با  استفاده از تكنولوژي اسمز معكوس يا آب شيرين كن (RO) براي مکان هايي كه در آب آشامیدنی آن مقداری از ذرات و آلودگی مي باشد، طراحي شده است. اين دستگاه علاوه بر  از بین بردن ذرات معلق، گازهاي شيميايي و تركيبات مضر موجود در آب از جمله نيترات، آرسنيك، فلزات سنگين و …‌ قادر است  سنگيني و سختي آب را نيز تاحد قابل توجهي كاهش دهد و تاثیر بسیار خوبی در حذف بو و طعم آب بگذارد. این دستگاه با تجهیز به فیلتر ممبران توانایی کاهش سختی آب را به صورت کامل دارد، که این موضوع با توجه به معایب آب سخت برای بدن  حائز اهمیت زیادی می باشد. دستگاه تصفیه آب رونپ از استانداردهای لازم برخوردار می باشد و قطعات استفاده شده در ساختار آن، کیفیت بالایی دارند تا دستگاه ضمن راندمان بالا، طول عمر مناسبی داشته باشد. دستگاه تصفیه آب آکواپلاس دارای 6 مرحله فیلتراسیون  می باشد. فیلتر های استفاده شده در این دستگاه عبارتند از:

فیلتر الیافی: در اولین مرحله از فیلتراسیون  این فیلتر باعث از بین بردن رسوبات،  گل ولای، شن و ماسه و قطعاتی از مواد آلی  موجود در آب می شود.

فیلتر کربن گرانول : در مرحله دوم فیلتر کرلن گرانول آلاینده هایی مثل کلر، مواد شیمیایی سرطان زا و برخی فلزات سنگین را از آب حذف می کند.

فیلتر کربن بلاک : این فیلتر تکمیل کننده  کار فیلتر مرحله دوم در دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد که قابلیت حذف بو و طعم آب را دارا می باشد و آب خروجی آن کاملا شفاف است .

فیلتر ممبران : این فیلتر مهم ترین عملکرد را در سیستم دستگاه های تصفیه آب دارد که تمام آلاینده های موجود در آب را با دقت بالای 0.0001 از آب حذف می کند، همچنین  توانایی کاهش سختی آب را در دستگاه های تصفیه آب به روش اسمز معکوس دارد. عملکرد این فیلترها به این صورت است که آب با استفاده از پمپ کوچکی به ممبران ورود می کند و با توجه به ساختار فیلتر ممبران فقط آب خالص توانایی عبور از لایه های آن را دارد.

فیلتر پست کربن :دستگاه های تصفیه آب با سیستم های اسمز معکوس به دلیل دقت بالای فیلتر ممبران آب را با روند بسیار کندی تصفیه می کنند، بنابراین در این نوع سیستم ها از مخزن ذخیره استفاده می شود. در این نوع سیستم ها، آب مدت زمان زیادی را در مخزن ذخیره راکد مانده و امکان ورود آلاینده به آب از این طریق وجود دارد. اما این مسئله با تعبیه فیلتر پست کربن در این نوع دستگاه ها کاملا برطرف شده و این فیلتر بو و طعم ناشی از راکد ماندن آب را در مخزن به طور کامل برطرف می کند.

فیلتر مینرال: این فیلتر در زمینه افزایش خواص آب بسیار  تاثیر گذار می باشد و به هیچ عنوان اجازه خروج آب سخت را نمی دهد و در واقع مواد معدنی مفید را به صورت کاملا کنترل شده به آب می افزاید.

دستگاه تصفیه آب آکواپلاس با داشتن استانداردها و عملکرد مناسب کیفیت آب آشامیدنی را تا حد زیادی افزایش می دهد و آب خروجی آن را عاری از هر نوع آلاینده می کند. این موضوع، علاوه بر جلوگیری از ابتلا به بیماری های ناشی از آب آلوده، لذت نوشیدن آب بدون بو و طعم را برای شما به همراه دارد. این مزیت ها دستگاه تصفیه آب آکواپلاس را به بهترین گزینه برای خرید تبدیل کرده است.

نماد اعتماد الکترونیکی