برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

دستگاه شوینده لباس التراسونیک (فراصوت)

( 206.5 )

دستگاه شوینده لباس التراسونیک (فراصوت)، وسیله ای قابل حمل برای شست و شوی البسه در موقعیت ها و شرایطی که امکان استفاده از ماشین لباسشویی نیست.

 ایران دی اچ- Iran dh

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

24.5 سانتی متر
16 سانتی متر
8 سانتی متر
460 گرم

دستگاه شوینده لباس التراسونیک(فراصوت) در راستای سهولت زندگی و گذران روزمرگی شاهد پیشرفت چشمگیر علم و تکنولوژی هستیم. آندره فانگوئیرو، طراح اولیه ی این محصول، دستگاهی ساخته است که از امواج صوتی فراصوت برای تمیز کردن لباس استفاده می کند. آندره فانگوئیرو، بنیانگذار شرکت هلندی Studio Lata، با مهندسان شرکت سوئیسی MPI Ultrasonics و شرکت جدید Dolfi همکاری کرد تا یک ماشین قابل حمل برای شستن منسوجات با استفاده از سونوگرافی طراحی کند. اما این بار کنجکاوی جوانان این مرز و بوم و بخش آر اَند دی (R&D) ایران دی اچ(irandh) برای خلق افتخاری دیگر عظم خود را جزم کرد و با توان بالای خود این تکنولوژی پیچیده را بومی سازی و حتی از نظر کارائی نسبت به محصول اولیه، پای خود را فراتر نهاد. محصولاتی که در حال حاضر در کشورهای پیشرفته و آمازون (Amazoon) به فروش می رسد تنها دارای یک کارائی می باشد و این دستگاه ها یا فراصوت بوده و یا دارای خاصیت ویبره می باشد. گروه ایران دی اچ از ترکیب فراصوت و ویبره و جایگزاری برای قرص های شوینده در این دستگاه به صورت همزمان استفاده کرده و لباسشویی التراسونیک ایران دی اچ را تولید و عرضه نموده گروه ایران دی اچ باری دیگر ثابت نمود که بالاترین تکنولوژی ها در هر کجای دنیا که باشد تولید آن توسط این گروه غیر ممکن نبوده و حتی می تواند از نظر کیفیت و کارائی را با اختلافی بسیار بالا نسبت به محصولات آمریکائی تولید نماید. موارد استفاده در بسیاری از مواقع به دلایل مختلف امکان استفاده از ماشین لباسشویی نیست و یا ممکن است به دلیل تعداد کم البسه ی آلوده استفاده از ماشین لباسشویی از نظر مصرف آب و یا برق به صرفه نباشد. به دلیل حساس بودن بافت پارچه ی بعضی از لباس ها امکان شست و شوی آنها با ماشین لباسشوی نیست و ممکن است شست و شوی آنها با البسه ی دیگر به بافت آن آسیب بزند. استفاده از دستگاه شوینده ی فراصوت در سفر و یا شرایط سختی که امکان استفاده از ماشین لباسشویی نیست اهمیت خود را نشان میدهد.

توضیح دستگاه

دستگاه شوینده فراصوت (التراسونیک) با ارسال فرکانس فراصوت به مقدار بی خطر و لرزشی بسیار کارشناسی شده ذرات بسیار ریز آب را با سرعت مافوق صوت از بین الیاف و تار و پود پارچه عبور داده که این امر باعث جدا شدن ذرات اضافه چسبیده به الیاف می شود. لازم به توضیح می باشد، در این فرآیند هیچگونه آسیبی به ساختار الیاف و رنگ پارچه نمی زند. فقط کافیست لباس های آلوده را درون تشتی از آب ریخته،کمی به آن مواد شوینده اضافه کنید و دستگاه شوینده را به منبع انرژی وصل شده را داخل تشت بگذارید تنها 30 دقیقه زمان لازم است تا لباس ها تمیز و فاقد آلودگی شوند. انرژی دستگاه با پورت USB تامین میشود که میتوانید با استفاده از یک شارژر ساده ی موبایل و کابل USB که در اختیار شما قرار داده شده انرژی آنرا تامین کنید.

نماد اعتماد الکترونیکی