بخرید و 57,400 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: برفاب سنتر
تعداد محصولات: 7
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH 3000

بخاری برقی فن دار مدل QH-3000، دارای توان 3000 وات، 6 المنت شیشه‌ای، لامپ نشانگر، فن، پایه ثابت، ترموستات ایمنی، سیستم قطع کن خودکار در صورت واژگونی، ضریب ایمنی بالا، قابلیت تنظیم دما به صورت دلخواه، راندمان حرارتی بالاو رتبه مصرف انرژیA . 

Barfab - برفاب

16,400,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

69*26*56 سانتیمتر
6 کیلوگرم
A
3000
6 المنت شیشه ای

بخاری برقی مدل QH-3000 دارای توان 3000 وات می‌باشد و برای گرم کردن محیط‌هایی مانند محل کار و خانه بسیار مناسب است همچنین وجود 6 المنت شیشه ای باعث پراکنده ساختن گرما بصورت یکنواخت میباشد. 

این بخاری مجهز به ترموستات ایمنی می‌باشد، وسیله ایمنی برای کنترل تخلیه دود میباشد و فقط در محفظه احتراق باز نصب میشود این ترموستات یک کلید حرارتی است که اگر به هر دلیلی مسیر خروجی دودکش مسدود شود دود به داخل اتاقک تعدیل برگشته و از طریق دریچه های کناری باعث گرم شدن ترموستات میگردد درنتیجه مشعل خاموش میشود.

فرآیند تولید گرما و حرارت به وسیله بخاری برقی فن دار مدل QH-3000 به صورت فناوری تابشی جابجایی صورت می پذیرد. این فناوری بدون ایجاد شعله و با تابش گرما به محیط مورد استفاده، تامین گرمایش فضا را به نحو مطلوب میسر می سازد. 

همچنین در جهت جلوگیری از بروز خطراتی مانند آتش سوزی، بخاری برقی مدل QH-3000 به سیستم ایمنی مجهز شده است. بنابراین در صورت سقوط و واژگونی دستگاه به طور ناگهانی، بخاری به صورت خودکار خاموش می شود.

در ساختار بخاری برقی فن دار مدل QH-3000 یک فن تعبیه شده است. فن طراحی شده در جابجایی و انتقال هوای گرم تاثیر مطلوب و بسزایی از خود برجای می گذارد.

نماد اعتماد الکترونیکی