درباره فروشگاه: بازرگانی سعادت
تعداد محصولات: 72
رتبه فروشگاه:
(9)
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

بخاری برقی آراسته سری زنبوری مدل 2000

بخاری برقی آراسته سری زنبوری مدل 2000، دارای توان حرارتی 2000، قفل کودک، توری محافظ و صفحه بازتاب، دارای دستگیره جهت حمل آسان و ایمن، ترموستات، سیستم قطع کن خودکار در صورت واژگونی و رتبه مصرف انرژی A.

Arasteh - آراسته

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

22*22*43 سانتی متر
ایران
2000 وات
220 ولت

بخاری برقی آراسته مدل زنبوریمناسب گرمایش مسکونی و اداری است. حداکثر توان گرمایش بخاری، 2000 وات است و طبق استاندارد ساخته می‌شود. بر روی بدنه، کلیدی چرخشی برای تنظیم بخاری تعبیه شده است. کلید در سه حالت: 0، I و II تنظیم می‌شود. در حالت 0، بخاری خاموش است.

بخاری برقی آراسته مدل زنبوری با حداکثر توان گرمایشی 2000 وات، مناسب گرمایش اتاق‌هایی تا متراژ 30 متر است. این مدل با درجه مصرفی A، محصولی کم مصرف است و برای گرم کردن اتاق‌های کوچک و فضاهای سربسته بهترین انتخاب است. می‌توانید با توجه به دمای محیط، هیتر را تنظیم کنید. زیر بخاری، کلید قطع‌کن ایمن نصب شده است تا در صورت واژگونی یا جابه‌جایی، به طور خودکار بخاری خاموش شود.

بدنه هیتر از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته می‌شود و با توجه به پوشش رنگ الکترواستاتیک به کار رفته در آن، با گذشت زمان تغییر رنگ نمی‌دهد. به منظور جلوگیری از سوختگی، توری‌های محافظ اطراف المنت نصب شده است. برای گرمایش بهتر، بخاری را روی زمین یا میز قرار دهید و از عدم تماس آب با آن اطمینان حاصل کنید.

نماد اعتماد الکترونیکی