درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1

هیتر برقی بلانتون مدل HT1201

( )

هیتر برقی بلانتون مدل HT1201: طراحی ارگونومیک، قابلیت جابه‌جایی، صفحه نمایشگر LED، مقاومت بالای بدنه در برابر گرما، مجهز به حالت ECO  که مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی پایین می‌آورد، تایمر قابل تنظیم خاموش شدن، قابلیت چرخش، دارای سنسور ایمنی، فن بی‌صدا.

Blanton - بلانتون

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

دارای دستگیره با استفاده آسان
18 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ خرید
LED
1800 وات
تایمر 12 ساعته
12 ساعته
فن کم صدا
انتخاب 3 حالت گردشی ، چرخش 180 درجه ای ،فن بی صدا،
PR-019392

هیتر برقی بلانتون مدل HT1201 یک محصول کارآمد برای روزهای سرد زمستان است. این دستگاه کوچک در هر مکانی قابلیت جای‌گذاری دارد.

قابلیت ECO چیست ؟ 

این روش نوعی روش بهینه‌سازی مصرف انرژی نیز است که با این قابلیت مقداری از المنت گرمایشی که گرما را به بیرون منتقل می‌کند خاموش می‌شود و همین امر در کاهش مصرف انرژی برق و گاز تاثیر مستقیم دارد. 

لازم به ذکر است که رده مصرف انرژی این دستگاه A و بسیار کم‌مصرف است.

تایمر زمان‌دار هیتر :

با استفاده از تایمر می‌توان زمان تعیین کرد که هیتر در چه زمانی خاموش شود. با این روش زمانی که حضور ندارید یا به هر دلیلی نمی‌توانید دستی هیتر را خاموش کنید، دستگاه سر تایم تعیین شده خاموش خواهد شد.

قابلیت تنظیم دما :

برای این هیتر برقی قابلیت تنظیم کردن میزان دما در نظر گرفته شده است. به این ترتیب با استفاده از این قابلیت نگران زیادی گرم یا سرد شدن محیط نباشید. هر میزان که می‌خواهید دما را تنظیم کرده و از گرمای دلچسب و مطبوع و متناسب با محیط خود لذت ببرید.

نمایشگر LED :

نمایشگر و تنظیمات این هیتر برقی در قسمت بالای بدنه قرار گرفته است. صفحه نمایشگر LED نمای زیبا و منحصربه‌فردی به این دستگاه کوچک بخشیده است. دکمه روشن، خاموش و سایر تنظیمات نیز در کنار این نمایشگر LED به چشم می‌خورد که به رنگ مشکی و با طراحی مدرن این هیتر برقی را به دستگاهی مدرن تبدیل کرده است.

 

دلایل اعتماد به ما