برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

اسپرسوساز حرفه ای بوش مدل TES60729RW

( )
  • رنگ: سیلور
  • مدت گارانتی: 24 ماه
  • کشور سازنده: اسلوونی
  • توان مصرفی: 1500 وات
  • مجهز به سیستم ضدچکه
Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

اسپرسو ساز بوش BOSCH مدل TES60729RW

دستگاه اسپرسو ساز بوش مدل TES60729RW از دیگر محصولات شرکت بوش بوده که دارای طراحی مدرن است. بدنه این اسپرسو ساز تمام اتوماتیک استیل با مقاومت بالایی است که به راحتی قابل تمیز کردن است. این دستگاه مناسب برای انواع قهوه از جمله اسپرسو،‌ ماکیاتو، کاپوچینو و کافه لاته است. از این اسپرسو ساز بوش می‌توان هم در منزل، هتل، کافه و رستوران نیز استفاده نمود. توان مصرفی این اسپرسو ساز پرتابل بوش 1500 وات است که در زمانی کوتاه لذت نوشیدن یک فنجان قهوه را در یک صبح دل انگیر برای خود و خانوادتان به ارمغان می‌آورد.

طراحی این اسپرسو ساز اتوماتیک بسیار ساده و کاربردی است و شما تنها با فشار یک دکمه می‌توانید نهایت لذت را از نوشیدن یک شیر قهوه مخصوص یا کاپوچینو تجربه کنید. با این اسپرسوساز بوش علاوه بر قهوه،‌کاپوچینو و ... می‌توانید فوم شیر، شیر گرم، آب گرم را در اختیار داشته باشید.

اسپرسو ساز بوش

این اسپرسوساز دارای یک مخزن قهوه همراه با درب است که باعث ماندگاری عطر و طعم اصلی قهوه می‌شود. این مخزن 300 گرمی بوده می‌توانید به راحتی قهوه تازه آسیاب شده خود را درون آن بریزید. این دستگاه به طور خودکار آب داغ را از قهوه‌‌های آسیاب شده در مخزن عبور می‌دهد و در مدت زمان کمی یک قهوه با بهترین طعم ممکن را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ویژگی و امکانات اسپرسو ساز بوش TES60729RW

شما با کمک تنظیمات و کلید‌های لمسی می‌توانید این دستگاه را خاموش و روشن کنید یا نوشیدنی مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید خروجی را به دو فنجان قهوه تنظیم کنید.

عملکرد One Touch در اسپرسوساز مدل TES60729RW این امکان را برای شما فراهم کرده تا نوشیدنی دلخواه  خود را تنها با فشار یک دکمه در اختیار داشته باشید. این قهوه‌ساز حرفه‌ای بوش بعد از تنظیمات به طور خودکار طبق برنامه‌ای که شما انتخاب کردید از طریق یک تکنولوژی نوین قهوه و شیر گرم یا شیر سرد را ترکیب می‌کند و یا هر نوشیدنی دیگری را در کمترین زمان ممکن با بهترین طمع در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی از امکانات منحصر به فرد این دستگاه این است با سیستم Individual Cup می‌توانید اندازه فنجان خود را از طریق صفحه نمایش با 5 گزینه مختلف (خیلی کوچک، کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ) نیز تنظیم کنید و مطمئن باشید که مقدار قهوه طبق اندازه فنجان شما تهیه می‌شود.

این دستگاه به لطف فن‌آوری Aroma Double به شما این امکان را می‌دهد تا غلظت و حجم قهوه را طبق میل خود تنظیم کنید.اسپرسوساز بوش

همچنین این اسپرسو ساز شامل ویژگی‌های زیر می‌باشد.

  • Senso Flow (دما و اندازه به طور خودکار طبق عطر و طعم نوشیدنی مورد نظر تنظیم می‌شود)
  • Milk Clean (کل محفظه نگهداری شیر توسط این سیستم سریع و بهداشتی پاک می‌شود)
  • Ceram Drive (تمام لوله‌های بعد هر فرآیند دم کردن به طور کامل خالی می‌شوند)
  • Calc'n Clean (تمیز کنندگی خودکار جهت جذب رسوبات و بقایای قهوه)
  • Aroma Pro (تنظیم فشار مطلوب برای آسیاب کردن قهوه)
  • تنظیم دمای قهوه (شما به طور دستی می‌توانید دمای قهوه را تا سه سطح مختلف تنظیم کنید)

اسپرسو ساز مدل TES60729RW دارای محفظه نگهداری قهوه است که باعث ماندگاری بیشتر عطر و طعم قهوه می‌شود. همچنین مجهز به یک صافی که علاوه بر افزایش عمر دستگاه باعث می‌شود که قهوه طعم بهتری و غیر قابل مقایسه‌ای داشته باشد.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به مخزن نگه‌داری قهوه همراه با درب جهت ماندگار عطر و طعم، برنامه قفل کودک، تنظیم درجه حرارت قهوه، ظرف مخلوط قهوه، تنظیم زمان خاموشی، صفحه نمایشگر LCD، فیلتر آب و تنظیم سختی آب نیز اشاره کرد که این‌ها تنها بخشی از مزایای استفاده از این قهوه‌ساز بوش است

مشخصات فنی و ظاهری اسپرسوساز TES60729RW

اگر بخواهیم از ظاهر این دستگاه براییتان بگوییم جنس آن از استیل ضدزنگ با رنگ سیلور بوده که در کنار طراحی مدرنی که دارد جلوه خاصی به آشپزخانه و محل کار شما می‌بخشد که مسلما مورد پسند کاربران قرار می‌گیرد. همچنین ابعاد آن 385× 280×479 میلی‌متر با وزن خالص 10.4 کیلوگرم است.اسپرسو ساز پرتابل بوش

مخزن اسپرسو ساز TES60729RW بوش 1.7 لیتر بوده که دارای فیلتر Brita است. این مخزن به راحتی قابل جداشدن از دستگاه می‌باشد.

ملزومات این دستگاه حتی قسمت داخلی آن را می‌توانید جهت شستشو به آسانی جدا کنید.

اگر شما قصد خرید یک اسپرسوساز حرفه‌ای و مدرن برای منزل یا محل کار خود دارید. پیشنهاد ما به شما اسپرسوساز بوش مدل TES60729RW است. این اسپرسو ساز بوش با کیفیت بالایی که دارد در طول روز نهایت لذت را از نوشیدن یک فنجان قهوه را برای شما به ارمغان می‌آورد.


فشار سیستم پمپ 19 بار، درجه آسیاب قابل تنظیم، دارای قفل کودک

مشخصات کلی

برند  بوش
رنگ  سیلور

مشخصات فنی

توان  1500 وات
ظرفیت مخزن آب  1.7 لیتر
نوع فیلتر  دائم

نماد اعتماد الکترونیکی