درباره فروشگاه: پردیسان شاپ
تعداد محصولات: 13
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

اجاق گاز فردار آلتون مدل P10B لعاب مشکی

( )

اجاق گاز 5 شعله فردار آلتون ( ALTON ) مدل P10B لعاب مشکی، دارای پوشش فر آسان تمیز شونده یا Easy to clean، مجهز به فن کانوکشن برای گردش هوای گرم در داخل محفظه فر و پخت بهتر غذا و پنل لمسی دیجیتال

ALTON - آلتون

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مشکی
90 سانتی متر
صفحه گازی
5
چدنی
دوجداره و جداشونده
ایستاده
A
1
4 پایه استیل با ارتفاع قابل تنظیم

اجاق گاز فردار آلتون مدل P10B یکی از تولیدات گروه صنعتی البا گاز است که محصولات خود را با نام تجاری آلتون به بازار عرضه می کند. این اجاق گاز فردار، دارای 5 شعله است که از یک سرشعله پلوپز بزرگ، یک سر شعله بزرگ به همراه دو سر شعله متوسط و یک سرشعله کوچک تشکیل شده است.

شیشه های به کار رفته برای فر این اجاق گاز، از نوع دو جداره و جداشونده بوده و جنس شبکه روی شعله ها از چدن مقاوم می باشد. این شبکه چدنی، از نوع لولایی بوده و به شما این امکان را می دهد تا حین نظافت، شبکه چدنی را بالا برده و به آسانی رویه گاز را تمیز نمایید.  

داخل فر این اجاق گاز فن کانوکشن برای گردش هوا تعبیه شده که به بهتر پخته شدن غذا توسط هوای گرم در داخل محفظه فر، کمک می کند. ریل تلسکوپی در اجاق گاز فردار آلتون مدل P10B باعث شده تا طبقات فر مانند کشو قابل بیرون کشیدن باشند و بدین ترتیب، قرار دادن و برداشتن ظروف و مواد غذایی در فر آسان تر انجام گیرد. پوشش محفظه فر استفاده شده در این اجاق گاز از جنس لعاب آسان تمیز شونده یا Easy to clean می باشد که این ویژگی برای اجاق گازهای فردار که تمیز کردن محفظه فر در آنها همیشه از دغدغه های خریداران است، مزیتی مهم محسوب می گردد. این اجاق گاز همچنین دارای فن خنک کننده اتوماتیک برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد قطعات در محفظه فر و آسیب به دستگاه می باشد. 

پنل کنترل لمسی برای تغییر تنظیمات، یک موتور جوجه گردان در فر، سیستم تثبیت کننده فشار گاز (Govrnor) و ترموکوپل صفر ثانیه ای از دیگر ویژگی های اجاق گاز فردار آلتون مدل P10B می باشد که در کنار زیبایی ظاهری و کیفیت ساخت بالا، می تواند این محصول را به گزینه ای مناسب برای خرید یک اجاق گاز فردار خانگی تبدیل نماید.

نماد اعتماد الکترونیکی