درباره فروشگاه: پردیسان شاپ
تعداد محصولات: 13
تعداد طرفداران: 1

اجاق گاز طرح فر آلتون مدل A6DTB لعاب مشکی

( )

اجاق گاز 5 شعله مبله طرح فر آلتون ( ALTON ) مدل A6DTB مجهز به پنل کنترل لمسی، ترموکوپل صفر ثانیه ای و تایمر مکانیکی

ALTON - آلتون

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مشکی
90 سانتی متر
90 سانتی متر
60 سانتی متر
صفحه گازی
5
چدنی
سکوریت نشکن
ایستاده
A
زمان سنج مکانیکی

اجاق گاز طرح فر آلتون مدل A6DTB یکی از تولیدات گروه صنعتی البا گاز است که محصولات خود را با نام تجاری آلتون به بازار عرضه می کند. این اجاق گاز طرح فر دارای 5 شعله است که از یک سرشعله پلوپز بزرگ، یک سر شعله بزرگ به همراه دو سر شعله متوسط و یک سرشعله کوچک تشکیل شده است. شیشه های به کار رفته در این اجاق گاز، از نوع سکوریت نشکن و جنس شبکه روی شعله ها از چدن مقاوم می باشد. همچنین یکی از مزایای این مدل اجاق گاز نسبت به سایر مدل های اجاق گاز طرح فر رایج در بازار، دارا بودن پنل کنترل لمسی برای تنظیمات اجاق گاز می باشد که باعث تسهیل کار با اجاق گاز شده و همچنین زیبایی ظاهری آن را دوچندان ساخته است.

تایمر مکانیکی تعبیه شده در اجاق گاز طرح فر آلتون مدل A6DTB به شما امکان تنظیم زمان معینی برای پخت غذا را داده و بعد از اتمام زمان تعیین شده، زنگ هشدار اجاق گاز به صدا درمی آید.

ترموکوپل در اجاق گاز طرح فر آلتون مدل A6DTB از نوع Top Time یا صفر ثانیه ای می باشد. وجود ترموکوپل در این اجاق گاز باعث افزایش ایمنی کار با آن می شود؛ چرا که عملکرد ترموکوپل به این صورت است که اگر شعله گاز به دلایل مختلفی مانند وزش باد یا سر رفتن مواد غذایی و ... خاموش شود، جریان گاز توسط ترموکوپل قطع شده و از بروز حوادث ناگوار جلوگیری می کند.

فندک اتوماتیک و پایه با ارتفاع قابل تنظیم از دیگر ویژگی های اجاق گاز طرح فر آلتون مدل A6DTB می باشد که در کنار زیبایی ظاهری و کیفیت ساخت بالا، می تواند این محصول را به گزینه ای مناسب برای خرید یک اجاق گاز طرح فر تبدیل نماید.

دلایل اعتماد به ما