برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

اجاق گاز پنج شعله تک فر تخت بیشل مدل BL GC 5918S/W

اجاق گاز پنج شعله تک فر تخت بیشل مدل BL GC 5918S/W دارای صفحه کنترل لمسی و تایمر دیجیتال، دستگیره مخفی درب فر، سینی مخصوص سیخ جوجه گردان و موتور چرخاننده 360 درجه، قابلیت تنظیم شعله زماندار، فریم ( کلاف ) آلومینیومی، سپری چدن نشکن مقاوم در برابر حرارت و ضربه

Bishel - بیشل

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

90*60*60 (cm)
تمام استیل/سفید
تک فر تخت
5

اجاق گاز تک فر تخت مدل BL GC 5918S/W دارای پنج شعله، تمام ترموکوبل با سرشعله دووآل (دوحالته) که با چرخش اولیه شعله کوچک و با چرخش دوم شعله دوم فعال می شود. تبدیل اختلاف دما به اختلاف ولتاژ به وسیله حس گری به نام ترموکوبل انجام می پذیرد که هنگامی که شعله به صورت سهوی مانند وزش باد و یا سرریزشدن غذا خاموش می شود، سنسور ترموکوبل به طور خودکار سرد شده و جریان گاز قطع می گردد تا از انتشار گاز در محیط و مانع از آتش سوزی و انفجار شود.
اجاق گاز تک فر تخت مدل BL GC 5918S/W مجهز به فر با سیستم گریل و فن کانوکشن ترکیه ای که پیشرفته ترین نوع فن جدید است که با حداکثر توان هوای گرم داخل را خارج و هوای خنک را وارد می کند.برای شستشوی راحت تر درب فر کاملاً جداشونده کشویی قابل شستشو با شیشه دوجداره دارد تا به آسانی به همه نواحی آن دسترسی داشته باشد. جنس درب فر شیشه ای اپتیمایزشده ی ضد حرارت سرشعله با بالاترین سطح کیفیت فرآوری شده است. همچنین دارای سینی لعاب سلف کلینینگ یکپارچه می باشد که به راحتی با یک دستمال ساده تمیز می شود.
اجاق گاز تک فر تخت مدل BL GC 5918S/W درب گرمخانه برای گرم نگهداشتن غذای پخته شده تا زمان سرو مخزن مخفی در زیر درب فر دارد. همچنین از کلید قفل عملکرد در جهت ایمنی برخوردار است.
این اجاق گاز فندک فر اتوماتیک دارد. بدین ترتیب در روشن کردن فر همزمان با خروج گاز فندک نیز جرقه می زند و شعله روشن می شود.
این اجاق گاز به دلیل فلز مرغوب به کار رفته ولوم ها و روکش ضد حرارت مانع از افزایش درجه حرارت بی رویه می شود. البته سینی مجزا و نچسب جهت گریل دارد.
این مدل اجاق گاز بیشل مجهز به درب شیشه ای محافظ سرشعله ی مقاوم در برابر ضربه و حرارت با شفافیت بی نظیر به دلیل استفاده از متریال درجه یک می باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی