اجاق گاز اسنوا سری والنتینو مدل Valentino SGC5 641 استیل

( )

این اجاق گاز فردار با کیفیت بسیار عالی با گنجایش فر 90 لیتر است.

Snowa - اسنوا

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل - سفید
850 میلی متر
900 میلی متر
600 میلی متر
24 ماه
انتخاب سرویس
صفحه گازی
5
چدن
طراحی جدید سر شعله ها که باعث جلوگیری از ورود جرم و غذا به داخل دستگاه میشود.
ایستاده
90
A

اجاق گاز 5 شعله اسنوا سری والنتینو مدل SGC5 - 641 با رده انرژی A و ظاهر کلاسیک و عملکرد حرفه ای ، آشپزی را برای شما آسان و لذت بخش می سازد و می‌ توان آن را یک اجاق‌ گاز حرفه‌ای به‌ حساب آورد.

رنگ بدنه این اجاق تمام استیل می باشد.

صفحه رویی والنتینو با تکنولوژی جوش پلاسما تهیه‌ شده است. استفاده از این تکنولوژی باعث شده صفحه رویی این محصول هیچ‌ گونه درز و منفذی نداشته باشد. این ویژگی علاوه بر اینکه ظاهری حرفه‌ ای و بدون نقص به این مدل بخشیده، پاک کردن آن را هم راحت‌ تر می‌کند.

این اجاق گاز مجهز به فندک اتوماتیک برای روشن کردن شعله ها بوده که کار با آن را راحت نموده است و با داشتن ترموکوپل عملکرد ایمن دستگاه را تضمین می کند ، در ضمن ولوم های کنترلی شعله ها بصورت چرخشی و سلکتوری عمل می کند.

ولوم‌های این اجاق‌ گاز از جنس باکالیت مقاوم در برابر حرارت و محصول ایتالیا می‌باشند. باکالیت نوعی پلاستیک فشرده و مقاوم است که تحمل حرارتی بسیار بالایی دارد.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد اجاق گاز های سری والنتینو دماسنج عقربه‌ ا ی آن می باشد . این عقربه علاوه بر اینکه ظاهری کلاسیک به آن بخشیده ، درهر لحظه کاربر را از دمای دقیق فر آگاه می‌کند.

در این سری از اجاق‌ گازهای شرکت اسنوا می‌توان به پوشش لعاب خود پاک شونده (Self Clean) اشاره کرد. این پوشش که در دیواره داخلی فر استفاده‌ شده باعث می‌شود تا تمامی لکه‌ های چربی که پس از پخت‌ و پز روی آن می‌ نشینند در حرارت بالا بخار شوند.

یکی از دیگر از تمهیدات اسنوا برای نظافت راحت این محصول استفاده از شیشه دوجداره برای در فر است. شیشه داخلی فر در این محصول به‌ صورت کشویی قابل جداشدن است. این قابلیت امکان شستشوی راحت آن را فراهم آورده است.

از دیگر ویژگی‌ های فر این اجاق‌ گاز استثنایی می‌توان به وجود دو عدد سیخ جوجه گردان با موتور جداگانه و طراحی طبقاتی ریلی آن اشاره کرد

دلایل اعتماد به ما