بخرید و 711,690 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آراد پارسیان
تعداد محصولات: 15
رتبه فروشگاه:
(2)

اجاق گاز تاکنوگاز سری رومانو مدل ROMANO L 5B WS GOLD پنج شعله دستگیره طلایی

اجاق گاز تاکنو گاز مدل ROMANO L 5B WS GOLD، جنس بدنه لعاب، جنس صفحه استیل، دارای تایمر لمسی، مجهز به شعله زماندار، سلف کلین و فن کانوکشن، دارای سه فر، شیشه رفلکس، رویه استیل سفید با دستگیره و ولوم طلایی

Tacnogas - تاکنوگاز

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

لعاب
5 عدد
شعله زمان دار، فر برقی، استیک پز
استیل

اجاق گاز فردار رومانو ساخت شرکت تاکنو گاز است که دارای 5 شعله است که از یک سرشعله پلوپز بزرگ، یک سر شعله بزرگ به همراه دو سر شعله متوسط و یک سرشعله کوچک تشکیل شده است. جنس شبکه این اجاق گاز از فولاد با روکش چدن بوده در در برابر حرارت بالا بسیار مقاوم می باشد. این اجاق گاز دارای 3 فر مجزا می باشد. این اجاق دارای تایمری لمسی و ولوم های بزرگ در قسمت جلوی اجاق گاز می باشد.  

اجاق گاز رومانو دارای شعله های زماندار بوده که که می توانید با استفاده از این قابلیت زمان خاموش شدن شعله را تعیین کرده و با خیالی آسوده به دیگر کارهای خود بپردازید. این تایمر بعد از اتمام زمان تعیین شده، زنگ هشدار اجاق گاز را به صدا درمی آورد تا کاربر را مطلع کند. بعلاوه این اجاق گاز دارای فن کانوکشن می باشد که در هنگام استفاده از فر، جریان هوا داخل فر را متعادل کرده و باعث پخت یکنواخت غذا می شود. پخت سریع‌ تر، پخت یکسان مواد غذایی و مصرف انرژی کمتر از مزیت های این فن می باشد.

یکی از قابلیت های این اجاق گاز سلف کلین فر می باشد. اما سلف کلین چیست؟ سلف کلین به لعاب محفظه ی فر گفته می شود که ذرات به جا مانده از غذا را در معرض حرارت 500 درجه ی سانتی گراد قرار داده و باقی مانده غذا را به خاکستر و کربن تبدیل می کند.

گریل کردن یکی دیگر از امکانات این اجاق گاز بوده که با استفاده از آن می توانید ماهی، مرغ و ... را برشته کرده و از این قابلیت لذت ببرید. از دیگر امکانات این اجاق گاز می توان به فندک اتوماتیک گاز و فر، توری و سینی متحرک فر به صورت اتوماتیک، سوئیچ ایمنی فر و روشنایی داخل فر  اشاره کرد.

وجود ترموکوپل در این اجاق گاز باعث افزایش ایمنی کار با آن می شود؛ چرا که عملکرد ترموکوپل به این صورت است که اگر شعله گاز به دلایل مختلفی مانند وزش باد یا سر رفتن مواد غذایی و ... خاموش شود، جریان گاز توسط ترموکوپل قطع شده و از بروز حوادث ناگوار جلوگیری می کند. 

دلایل اعتماد به ما

برچسب های محصول