بخرید و 698,817 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

اجاق گاز تاکنوگاز سری فالکون مدل 5BL BB Gold پنج شعله دستگیره طلایی

Tacnogas Falcon Series 5BL BB Gold Gas Stove

اجاق گاز 5 شعله تاکنوگاز کلاسیک مدل Falcon 5BL-BB Gold بدنه مشکی با دستگیره طلایی و صفحه گاز لعاب مشکی، دارای تایمر 6 کلیده، شعله زماندار ، سلف کلین، فن کانوکشن فر و نمایشگر لمسی

Tacnogas - تاکنوگاز

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مشکی با دستگیره طلایی/ صفحه گاز لعاب مشکی
900mm
850mm
600mm
12 ماه
تاکنوگاز
صفحه گازی
5
چدن
ایستاده
صفحه نمایش دیجیتال شش کلیده
اتوماتیک
فر برقی: 33 لیتر- فر و گریل گازی: 52 لیتر- کابین گریل برقی: 20 لیتر
A
فن کانوکشن
سرشعله های EURO Type- سوئیچ ایمنی فر
1
یک شعله- سمت چپ جلو

اجاق گاز فالکون سری کلاسیک با نمایشگر لمسی، از محصولات پر طرفدار شرکت ایرانی تاکنوگاز می باشد. این اجاق گاز پنج شعله دارای سه فر و یک محفظه گرم خانه است که امکان پخت به صورت هم زمان در این سه فر وجود دارد. گنجایش محفظه فر برقی 33 لیتر، فر و گریل گازی 52 لیتر و کابین گریل برقی 20 لیتر است. قابلیت گریل در این اجاق این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید ماهی، مرغ و حتی پیتزا را برشته‌تر کنید تا طعم لذیذتری داشته باشند. این کار توسط مشعلی که در قسمت فوقانی محفظه فر برای حرارت دادن و برشته کردن سطح رویه مواد غذایی قرار دارد، انجام میشود. با استفاده از این قابلیت می توان غذاها را گریل و برشته نمود. این فرها مجهز به توری و سینی متحرک به صورت اتوماتیک، سوئیچ ایمنی فر، فن کانوکشن، سلف کلین و فندک اتوماتیک فر می باشند. قابلیت سلف کلین (خودشور) فر، شما را از شر تمیز کردن پس از هر بار استفاده خلاص می کند.همچنین بخش استیک پز و ماهی پز از دیگر ویژگی های این فرها است. فضای داخلی فر با چراغ داخل فر روشن میشود و جنس شیشه درب فرها از نوع نشکن است. از دیگر امکانات این محصول مجهز بودن به محفظه گرمخانه میباشد که در آن غذاهای پخته شده را تا زمان سرو شدن می توان گرم نگه داشت.

اجاق گاز تاکنو مدل فالکون مشکی با دستگیره طلایی

وجود ترموکوپل نیز باعث افزایش ایمنی این محصول شده است. ترموکوپل یکی از مهم ترین قابلیت هایی است که برای بالا رفتن ایمنی اجاق ضروری است . این قابلیت سبب می شود در صورتی که شعله به دلیل وزش باد، سر رفتن مواد غذایی و … خاموش شد، جریان گاز نیز قطع شده و در فضا منتشر نشود. در نتیجه از ایجاد حوادث ناگوار جلوگیری میکند.

از ویژگی های ظاهری این اجاق گاز می توان به دارا بودن صفحه نمایش 6 کلیده و دستگیره بزرگ بر روی صفحه کلید اشاره کرد. همچنین در عقب اجاق گاز چرخ هایی جهت جا به جایی آسان تر تعبیه شده است. جنس شبکه این محصول از چدن با پوشش لعاب است.یک فندک اتوماتیک برای تمام شعله ها و فر تعبیه شده است و با چرخاندن ولوم، این فندک به کار افتاده و شعله مربوطه را روشن می کند. اجاق گاز 5B مجهز به شعله زماندار میباشد که این ویژگی باعث می شود تا بتوانید به آن برنامه دهید تا در زمان مشخص خاموش شود. همچنین مصرف کننده هنگام  آشپزی میتواند با استفاده از زمان سنج دیجیتالی تعبیه شده در این محصول با خیالی آسوده به سایر کارهای روزانه خود بپردازد. بر روی پنل دستگاه یک نمایشگر دیجیتال تعبیه شده است که به عنوان تایمر از آن استفاده می شود که این تایمر مجهز به سیستم هشدار دهنده اتمام زمان پخت می باشد.همچنین قادر به نشان دادن ساعت یا زمان باقی مانده پخت غذا است.

برای مشاهده سایر مدل های اجاق گاز تاکنوگاز سری فالکون کلیک نمایید.

دلایل اعتماد به ما