بخرید و 589,610 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

اجاق گاز تاکنوگاز سری هیمالیا مدل HIL20 پنج شعله رویه استیل

Tacnogas Himalia Series HIL20 Gas Stove

اجاق گاز سری هیمالیا تاکنوگاز مدل HIL20 دارای یک فر، جنس بدنه لعاب و رویه استیل، دسته شیر و دستگیره استیل، شعله های فندک دار به همراه ترموکوپل و با شیشه فر رفلکس، تایمر 6 کلیده دیجیتال، دارای شعله زماندار و نمایشگر لمسی

Tacnogas - تاکنوگاز

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

بدنه لعاب سفید، رویه استیل، شیشه فر رفلکس
885
915
630
12 ماه
تاکنوگاز
صفحه گازی
5
چدنی
ایستاده
اتوماتیک
1
4

اجاق گاز مبله HIL20 هیمالیا تاکنوگاز دارای یک فر گازی و از محصولات جدید و پر طرفدار شرکت ایرانی تاکنوگاز می باشد. این اجاق گاز دارای 5 شعله است  که از یک سرشعله پلوپز بزرگ، یک سر شعله بزرگ به همراه دو سر شعله متوسط و یک سرشعله کوچک تشکیل شده است. جنس شبکه این محصول از چدن میباشد. یک فندک اتوماتیک برای تمام شعله ها و فر تعبیه شده است و با چرخاندن ولوم، این فندک به کار افتاده و شعله مربوطه را روشن می کند. مصرف کننده هنگام آشپزی میتواند با استفاده از زمان سنج دیجیتالی تعبیه شده در این محصول و با تنظیم زمان مورد نیاز برای پخت غذا ، با خیالی آسوده به سایر کارهای روزانه خود بپردازد. با استفاده از شعله زماندار این اجاق گاز نیز می توان شعله را به شکلی تنظیم کرد که پس از گذشت مدت زمان مورد نظر به صورت اتوماتیک شعله خاموش شود. 

وجود ترموکوپل در اجاق گازهای تاکنو باعث افزایش ایمنی این محصول شده است. ترموکوپل یکی از مهم ترین قابلیت هایی است که برای بالا رفتن ایمنی اجاق، ضروری است . این قابلیت سبب می شود در صورتی که شعله به دلیل وزش باد، سر رفتن مواد غذایی و … خاموش شد، جریان گاز نیز قطع شده و در فضا منتشر نشود. در نتیجه از ایجاد حوادث ناگوار جلوگیری میکند.

بر روی پنل دستگاه یک نمایشگر دیجیتال 6 کلیده تعبیه شده است که به عنوان تایمر از آن استفاده می شود که این تایمر مجهز به سیستم هشدار دهنده اتمام زمان پخت می باشد. همچنین قادر به نشان دادن ساعت یا زمان باقی مانده پخت غذا است. از دیگر ویژگی های این محصول دارا بودن شیشه درب و پایه های قابل تنظیم است.

جهت مشاهده سایر مدل های اجاق گاز تاکنو سری هیمالیا کلیک کنید.

دلایل اعتماد به ما