بخرید و 525,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی شهر
تعداد محصولات: 45
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

اجاق گاز مبله امرسان 5 شعله 3 فر رویه استیل

( )

اجاق گاز مبله امرسان 5 شعله 3 فر رویه استیل زرد، مجهز به گریل (ماهی پز)، فن کانوکشن، ترموکوپل تاپ تایم، سویچ ایمنی فر، تایمر پخت، سلف کلین، پخت همزمان در هر 3 فر، جنس صفحه از استیل

Emersun - امرسان

150,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

90*85*60 سانتی متر
5 عدد
چدن مقاوم
A
رنگ پودری الکترو استاتیک
قابلیت پخت همزمان در هر سه محفظه فر، مجهز به چرخ برای جابجای آسان، درارای سویچ ایمنی فر، مجهز به سلف کلین
2901188701643
، فر برقی 31 لیتری و فر گازی 52 لیتری، گریل (ماهی پز) 13 لیتری

اجاق گاز 3 فر امرسان یکی از تولیدات گروه صنعتی امرسان است. این اجاق گاز فردار دارای 5 شعله است که از یک سرشعله پلوپز بزرگ، یک سر شعله بزرگ به همراه دو سر شعله متوسط و یک سرشعله کوچک تشکیل شده است. جنس شبکه این اجاق گاز از چدن بوده در در برابر حرارت بالا بسیار مقاوم می باشد. یکی از مزایای این اجاق گاز، دارا بودن تایمر مکانیکی برای تنظیمات شعله اجاق گاز می باشد؛ با استفاده از این قابلیت شما می توانید زمان خاموش شدن شعله را تعیین کرده و با خیالی آسوده به دیگر کارهای خود بپردازید. این تایمر بعد از اتمام زمان تعیین شده، زنگ هشدار اجاق گاز را به صدا درمی آورد تا کاربر را مطلع کند. بعلاوه این محصول دارای 3 فر بوده که شما می توانید در صورت نیاز از هر سه فر همزمان استفاده نمایید. 

یکی از قابلیت های این اجاق گاز سلف کلین فر می باشد. اما سلف کلین چیست؟ سلف کلین به لعاب محفظه ی فر گفته می شود که ذرات به جا مانده از غذا را در معرض حرارت 500 درجه ی سانتی گراد قرار داده و باقی مانده غذا را به خاکستر و کربن تبدیل می کند.

این اجاق گاز دارای فن کانوکشن می باشد که در هنگام استفاده از فر، جریان هوا داخل فر را متعادل کرده و باعث پخت یکنواخت غذا می شود. پخت سریع‌ تر، پخت یکسان مواد غذایی و مصرف انرژی کمتر از مزیت های این فن می باشد.  

وجود ترموکوپل تاپ تایم در این اجاق گاز باعث افزایش ایمنی کار با آن می شود؛ چرا که عملکرد ترموکوپل به این صورت است که اگر شعله گاز به دلایل مختلفی مانند وزش باد یا سر رفتن مواد غذایی و ... خاموش شود، جریان گاز توسط ترموکوپل قطع شده و از بروز حوادث ناگوار جلوگیری می کند.

گریل کردن، سویچ ایمنی فر، فندک اتوماتیک، پایه چرخ دار برای جابجای راحت از دیگر ویژگی های اجاق گاز فردار امرسان می باشد که در کنار زیبایی ظاهری و کیفیت ساخت بالا، می تواند این محصول را به گزینه ای مناسب برای خرید یک اجاق گاز فردار تبدیل نماید.

نماد اعتماد الکترونیکی