بخرید و 297,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: هیمالیا
تعداد محصولات: 6
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

اجاق گاز هیمالیا مدل 7002 Alpha

اجاق گاز هیمالیا مدل 7002 Alpha مشکی رویه استیل، 5 شعله، ترمومتردار، دارای شیشه 2 جداره در قسمت فر، درب فر با رودری، طرح عریض Wide، مجهز به فن کانوکشن، دارای تایمر 6 کلیده دکمه ای زماندار، طراحی متفاوت و بزرگتر در کابین داخل (Family Size).

Himalia - هیمالیا

85,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

630×915×775 میلی متر
صفحه گازی
5
چدن
ایستاده
D
مجهز به تایمر 6 کلیده دکمه ای زماندار، دارای شعله زماندار، طرح عریض Wide، طراحی بزرگتر و متفاوت در کابین ، درب فر با رودری، دارای شیشه فر دوجداره، ترمومتردار، درب رو
مشکی رویه استیل

اجاق گاز هیمالیا مدل 7002 Alpha مشکی رویه استیل، از محصولات شرکت هیمالیا می باشد که دارای ظاهری زیبا و شیک است و در ابعاد 630×915×775 میلی متر می باشد. 

این اجاق گاز از نوع 5 شعله است که مجهز به شعله پلوپز در وسط می باشد، و همچنین جنس شبکه روی گاز از چدن است که به خوبی گرما را به ظروف منتقل می کند. گفتنی است این اجاق گاز دارای ترموکوپل می باشد که به محض خاموش شدن شعله به هر دلیلی گاز را قطع می کند و از بروز مشکلات جلوگیری می کند. 

از ویژگی های مهم این محصول شعله زماندار آن می باشد که این امکان را به شما می دهد با تنظیم شعله های زماندار هنگام پخت پز به کارهای دیگر خود رسیدگی کنید و نگران سوختگی غذای خود نباشید.

یکی از مزیت های این محصول مجهز بودن به ترمومتر است که برای اندازه گیری حرارت و دما مورد استفاده قرار می گیرد و مانع از روشن شدن شعله اجاق گاز می شود.

این محصول دارای ویژگی self clean می باشد، که در واقع نوعی لعاب و پوشش دیواره داخلی محفظه فر است و این امکان را به شما می دهد که اگر داخل فر چرب باشد، به طور خودکار با بالا رفتن حرارت فر بخار می شوند، تمامی اثرات چربی و غذای به جا مانده داخل فر جدا شده و سپس با یک دستمال مرطوب به راحتی می توان داخل محفظه فر را تمیز کرد. 

فن کانوکشن در این فر باعث شده، گرما به صورت یکنواخت درون فر به گردش در آید که این ویژگی در کیفیت پخت بسیار موثر است.

از ویژگی های دیگر این محصول، دارای گرم کن، رتبه مصرف انرژی D، جوجه گردان، پایه قابل تنظیم، مجهز به فندک اتوماتیک، دارای چراغ داخل فر، طرح عریض  Wide، طراحی بزرگتر و متفاوت در کابین، درب فر با رودری و دارای شیشه فر دوجداره نیز می باشد.

 

نماد اعتماد الکترونیکی