بخرید و 625,310 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: ایرانیان
تعداد محصولات: 38

اجاق گاز 5 شعله فردار استیل تهران سبحان مدل رویال

اجاق گاز تهران سبحان 5 شعله فردار استیل مدل رویال، دارای صفحه نمایش لمسی دیجیتالی، مجهز به فندک اتوماتیک، شعله زماندار، تنظیم کننده فشار گاز ورودی، نشان دهنده دمای داخلی فر، مجهز به self cleaning، مجهز به فن داخل فر، قابلیت پخت دو جوجه هم زمان، دارای شبکه چدنی، دارای گرید انرژی A

Tehransobhan - تهران سبحان
  • درب روی اجاق گاز
  • فاقد درب روی اجاق گاز

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل
90 سانتی متر
90 سانتی متر
60 سانتی متر
استیل
5 عدد
چدن مقام در برابر حرارت
A
نشان دهنده دمای داخلی فر، قابلیت پخت دو جوجه هم زمان، مجهز به فن داخل فر جهت پخت یکنواخت، رگولاتور (سیستم تثبیت کننده فشار گاز)

اجاق گاز فردار رویال ساخت شرکت تهران سبحان دارای ابعاد 90*60*90 سانتی متری و 5 شعله  است؛ که از یک سرشعله پلوپز بزرگ، یک سر شعله بزرگ به همراه دو سر شعله متوسط و یک سرشعله کوچک تشکیل شده است. جنس شبکه های این اجاق گاز تمام چدنی بوده و در برابر حرارت بالا بسیار مقاوم است. سر شعله ی که در مرکز اجاق گاز قرار دارد دارای یک شعله کوچک و یک شعله بزرگ بوده که برای تنظیم دقیق دما و پخت و پز بسیار مناسب است.

اجاق گاز رویال دارای شعله های زماندار بوده که که می توانید با استفاده از این قابلیت زمان خاموش شدن شعله را تعیین کرده و با خیالی آسوده به دیگر کارهای خود بپردازید.

فر این اجاق گاز رویال دارای فن کانوکشن می باشد که در هنگام استفاده از فر ، جریان هوا داخل فر را متعادل کرده و باعث پخت یکنواخت  غذا می شود. در فرهای کانوکشن، چرخش هوای داغ در محفظه فر باعث می ‌شود حرارت در تمام قسمت‌ها غذا یکسان بوده در نتیجه همه قسمت ها به صورت یکنواخت پخته شود. یکی دیگر از نکات فرهای داری فن این بوده که مواد غذایی با سرعت بیشتر و دمای کمتری آماده می شوند؛ این نکته باعث شده پخت و پز با این فرها 25 درصد سریع ‌تر بوده و مصرف انرژی کمتری نسبت به فرهای معمولی داشته باشند.

یکی دیگر از قابلیت های این اجاق گاز سلف کلین (self cleaning) می باشد.اما سلف کلین چیست؟ سلف کلین به لعاب محفظه ی فر گفته می شود که ذرات به جا مانده از غذا را در معرض حرارت 500 درجه ی سانتی گراد قرار داده و باقی مانده غذا را به خاکستر و کربن تبدیل می کند.

وجود ترموکوپل باعث ایمنی بالای این اجاق گاز شده است. ترموکوپل باعث می شود که اگر شعله ای بر اثر باد، سر رفتن غذا و... خاموش شود جریان گاز را قطع کرده و از حوادث ناگوار جلوگیری می کند. از دیگر امکانات این اجاق گاز می توان به نشان دهنده دمای داخلی فر، قابلیت پخت دو جوجه هم زمان و رگولاتور یا سیستم تثبیت کننده فشار گاز اشاره کرد.

 

دلایل اعتماد به ما