برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

اتو بخار بوش مدل TDI90EASY

( )
  • نوع: بخار
  • رنگ: سفید مشکی
  • جنس کفه: سرامیک
  • مدت گارانتی: 24 ماه
  • توان مصرفی: 2400 وات
Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

اتو بخار بوش مدل TDI90 EASY

اتو بوش مدل TDI90 EASY از دیگر محصولات شرکت بوش بوده که از کیفیت بسیار بالایی نیز بهره می‌برد. با این اتو بخار کامپکت بوش شما دیگر نگران انبوهی از لباس‌های چروک خود نباشید.

همانطور که می‌دانید اتوکشی یکی از کارهای وقت گیر و خسته کنند است ولی با این اتو فوق العاده قدرتمند با حداکثر امنیت، اتوکشی، برای شما کاری لذت بخش خواهد شد. همچنین دارای طراحی ارگونومیک است که به هیچ عنوان باعث خستگی شما نمی‌شود.اتو بوش

اگر شما در طول روز به طور مکرر احتیاج به اتو کشی دارید اتو بخار مخزن دار بیشتر مناسب شماست. اتو بخار بوش و اتو بخار کامپکت بوشبیشتر مناسب کاربرانی است که در حجم کم اتوکشی دارند. اتو کشی برای هرنوع پارچه متفاوت است. شما باید به اطلاعات درج شده روی پارچه توجه کنید و دمای اتو را با توجه به نوع لباس تنظیم کنید تا بهترین نتیجه را از یک اتوکشی داشته باشید.

کفه این اتو از جنس سرامیک بوده که با قدرت هرچه تمام تر با بخاری پیوسته و قوی که تا عمق الیاف لباس‌ها نفوذ می‌کند، تمامی چروک‌ها را از بین می‌برد و شما را شگفت زده خواهد کرد. کفه این اتو بسیار محکم و ضدخش بوده که به راحتی روی پارچه حرکت کرده و به هیچ عنوان به الیاف پارچه صدمه وارد نمی‌کند.

قدرت این اتو بوش 2400 وات تا 2500 وات است. این اتو بوش بسیار پرقدرت بوده که در لحظه 55 گرم بخار پیوسته تولید می‌کند. شما می‌توانید بخاردهی این اتو را تا 200 گرم افزایش دهید. با این حجم بخاردهی این اتو علاوه بر اینکه تمامی چروک‌ها را از بین می‌برد تا 99.99 درصد تمامی میکروب‌ها را هم از بین خواهد برد. همچنین این بخاردهی قوی باعث می‌شود که شما به راحتی ضخیم‌ترین پارچه‌ها راهم به راحتی اتو کنید و از نتایج آن لذت ببرید.

این اتو بخار کامپکت بوش مجهز به یک موتور بسیار قوی بوده که خیلی سریع گرما را و بخار را تا رسیدن به نتیجه مطلوب به صفحه اتو انتقال می‌دهد. شما تنها با فشار یک دکمه می‌‌توانید بخار و گرما را همزمان در اختیار داشته باشید.

ویژگی و امکانات اتو بخار کامپکت بوش TDI90 EASY

فن‌آوری Active Control Advanced در این اتو بخار بوش باعث می‌شود که بخار و گرما به طور خودکار خاموش شود که این قابلیت حداکثر ایمنی را در طول اتوکشی برای شما تضمین می‌کند. همچنین با استفاده دوباره از دستگاه بلافاصله بخار و گرما بازگردانده می‌شود که این قابلیت باعث مصرف کمتر انرژی هم می‌شود.

این اتو بخار کامپکت مجهز به عملکرد چهارگانه‌ (4AntiCalc) است که شامل برنامه‌‌های Anti Calc ،Calc'n ،Clean و Self-Clean است. این سیستم باعث تمیز شدن دستگاه به طور خودکار می‌شود. به لطف این فن‌آوری اتو شما به هیچ عنوان رسوب نمی‌گیره و باعث عملکرد بهتر اتو در طولانی مدت می‌شود.

از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:اتو بخار بوش

  • Easy Comfort (تنظیمات خودکار دما و بخار متناسب با هرنوع پارچه)
  • Motor Steam (سیستم نفوذ عمیق بخار به لباس)
  • I-Temp Advanced: (ترکیب مطلوب دما و بخار)  
  • Sensor Steam (خاموش و روشن شدن خودکار دستگاه با استفاه از سنسور اتوماتیک تولید بخار)
  • Advanced Steam (تولید بخار حرفه‌ای)

سیستم پیشرفته Advanced Steam در این اتو بوش یک بخار بهینه و قدرتمند را ارائه می‌کند که بخار به طور مساوی بر روی پارچه پخش شده و به عمق لباس‌ها نفوذ می‌کند و ریزترین چروک‌ها را از بین می‌برد. این اتو بوش با این قابلیت اتو کردن با زمان کم و آسان‌تر را برای شما کابر عزیز امکان پذیر کرده است.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این دستگاه را منحصر به فرد کرده است فن‌آوری ضد چکه است. عملکرد این سیستم به گونه‌ای است که به طور خودکار دمای نقاطی که آب جریان را طوری تنظیم می‌کند که حتی یک قطره هم از اتو به لباس شما نفوذ پیدا نخواهد کرد. با این قابلیت همیشه بعد از اتو کشی لباسی براق و درخشان بدون هیچگونه لک در اختیار خواهید داشت.

این اتو دوست دار محیط زیسته زیرا دارای برنامه ECO است که همان تنظیمات بخار انرژی می‌باشد. شما با تنظیم بخار می‌توانید تا 25 درصد انرژی و 35 درصد آب صرفه‌جویی کنید.

اگر بخواهیم از ظاهر این دستگاه براییتان بگوییم رنگ این اتو  بوش مشکی بوده که ترکیب رنگ سفید جلوه خاصی گرفته است. همچنین طول سیم این دستگاه 2.5 متر است. 

مشخصات کلی

برندبوش
کشور سازندهاسپانیا
رنگسفید و مشکی
توان مصرفی2400 وات
نوع اتوبخار

گنجایش و ابعاد

طول سیم برق2.5 متر

نماد اعتماد الکترونیکی