برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

اتو بخار بوش مدل TDI903231

( )
  • رنگ: بنفش و سفید
  • مجهز به سیستم ضدچکه
  • حداکثر قدرت: 3200 وات
  • مخزن آب شفاف بزرگ (400 میلی لیتر)
Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

اتو بوش مدل  TDI903231H

اتو بوش TDI903231Hیکی دیگر از محصولات شرکت بوش بوده که از طراحی زیبا و عملکرد بالایی بهره می‌برد. این اتو بوش با طیف وسیعی از امکانات توسط کشور اسپانیا ساخته و در اختیار کاربران قرار گرفته است. تمام محصولات بوش در سرتاسر دنیا تحت لیسانس تکنولوژی روز اروپا ساخته و عملکرد و کارایی آن‌ها تضمین شده است.اتو بوش

موتور این اتو بوش به صورت یکپارچه بخار تولید کرده که باعث شده بخار به عمق لباس‌ها نفوذ پیدا کرده و تمامی چروک‌ها را در مدت زمان کمی به بهترین شکل ممکن اتو خواهد کرد. عملکرد این اتو به گونه‌ای است که شما می‌توانید هم با بخار هم بدون بخار از آن استفاده کنید. حداکثر قدرت ایناتو بوش 3200 وات است که با قدرت بالایی حتی سخت‌ترین چروک‌ها را از بین خواهد برد. شما با اتو بوش از اتوکشی نهایت لذت را خواهید برد.

طراحی این اتو بخار بوش به صورت ارگونومیک بوده که باعث سهولت در استفاده از آن می‌شوید که هنگام کار کردن به هیچ عنوان احساس خستگی نمی‌کنید. مجموع قدرت این اتو بخاری بوش 3200 است که در دقیقه 65 گرم بخار تولید کرده که می‌توان این حجم بخاردهی را تا 220 گرم افزایش دهید. 

این اتو بخار بوش با مجهز بودن به فن‌آوری pro hygienic تا 99.99 درصد تمام باکترها را از بین می‌برد. این برنامه برای لباس‌های کودکان بسیار کابردی است.

ویژگی و امکانات اتو بوش TDI903231H

با وجود فن‌آوری Motor steam بخار بصورت عمیق در لباس نفوذ پیدا کرده که ریزترین چروک‌ها را هم از بین خواهند رفت. همچنین یک ترکیب بهینه از درجه حرارت و بخار ایجاد خواهد شد که هر نوع پارچه‌را می‌توانید به راحتی اتوکشی کنید و از نتیجه آن شگفت‌زده شوید.

فن‌آوری پیشرفته advanced steam بخاری قدرتمند و بهینه را ایجاد می‌کند که بطور مساوی روی لباس پخش شده و به عمق لباس نفوذ پیدا می‌کند. با وجود این سیستم شما دیگر مجبور نیستید که یک نقطه از لباس را چندین برا اتوکشی کنید تنها با یکبار اتوکشی تمامی چروک‌ها و میکروب‌ها از بین خواهند رفت.

احتمال زیاد برای شما پیش آمده که برای رفتن به مهمانی عجله دارید و لباس‌هایتان باید اتو شوند و شما نگران از اینکه اتو قطرات آب را پس ندهد و سیستم ضدچکه اتو بوشلباس شما خیس و لک نشود. اتو بوش مدل TDI903231H با مجهز بودن به سیستم Drip stop به هیچ عنوان، حتی یک قطره آب هم پس نمی‌دهد. به این ترتیب شما دیگر از ریختن لکه‌‌های آب روی لباستان نگران نمی‌شوید و با خیالی راحتی یه اتوکشی ایده‌آل را تجربه کنید. همچنین این نوآوری در زمان و انرژی بسیار صرفه‌جویی می‌کند.

 همچنین با وجود سیستم عمکلرد چهارگانه رسوب گیر ویژه این اتو به طور خودکار تمیز شده و شما دیگر نگرانی بابت رسوب گرفتن اتو خود نخواهید داشت. این ویژگی باعث طول عمر دستگاه شما خواهد شد.

یکی دیگر از امکانات این اتو بوش TDI903231H مجهز بودن آن به تکنولوژی Sensor steam است. عملکرد این سیستم به گونه‌ای است که حداکثر ایمنی را برای شما در طول اتوکشی به ارمغان می‌آورد. زمانی که اتو شروع به کار می‌کند بخار و گرما به طور خودکار آزاد شده و زمانی که اتوکشی اتو بخار بوشانجام نمی‌دهید این دستگاه بطور خودکار خاموش شده. به لطف این سیستم در مصرف انرژی بسیار صرفه‌جویی می‌شود. همچنین شما با انتخاب دکمه ECO که تنظیمات بخاری است می‌توانید در مصرف انرژی 25٪ و در مصرف آب 35٪ صرفه‌جویی کنید.

مشخصات ظاهری اتو TDI903231H بوش

اگر بخواهیم از ظاهر این دستگاه برایتان بگوییم رنگ آن بنفش است که با ترکیب رنگ سفید و طراحی زیبایی که دارد جلوه زیبایی به خود گرفته است. وزن خالص این دستگاه 1.4 کیلوگرم است که بسیار سبک بوده و با طراحی ارگونومیک که دارد شما هنگام استفاده با از اتو به هیچ عنوان احساس خستگی نمی‌کنید.

مخزن آب این اتو بوش که 400 میلی لیتر حجم دارد به صورت شفاف است و درپوش آن طوری طراحی شده شما خیلی سریع می‌توانید مخزن را پر و تخلیه کنید. 

مشخصات کلی

برند  بوش
رنگ  بنفش
توان مصرفی  3200 وات
نوع   اتوبخار

گنجایش و ابعاد

گنجایش مخزن400 میلی‌لیتر

نماد اعتماد الکترونیکی