برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

اتو بخار بوش مدل TDA3028014

( )
  • رنگ: سفید 
  • دارای 6 درجه بخار
  • ساخت کشور: اسپانیا
  • توان مصرفی: 2800 وات
  • مجهز به عملکرد تمیزکننده سه‌گانه
Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

اتو بوش BOSCH مدل TDA3028014

اتو یکی از کاربردی‌ترین لوازم منزل محسوب می‌شود که باید در انتخاب آن بسیار دقت کنید. اتو باید از عملکرد و سرعت بالایی برخوردار باشد و پوشش کفه آن باید به گونه‌ای باشد که بتوانید هر نوع پارچه‌ای را به راحتی اتو کنید که باعث صرفه‌جویی در وقت و انرژی و سهولت در اتوکشی می‌شود.

اتو بخار TDA3028014 بوش یکی دیگر از محصولات اتو بوش 3028014شرکت بوش بوده که ساخت کشور اسپانیا است. لوازم خانگی بوش در سراسر دنیا تحت آخرین تکنولوژی روز اروپا ساخته و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

توان مصرفی این اتو بوش 2800 وات است که نسبت به سایر مدل‌های قدیمی‌تر بسیار پرقدرت است. همچنین این اتو بخار دارای 6 درجه بخاردهی می‌باشد که با توجه به نیاز خود به راحتی درجه اتو را تنظیم کرده که از نتایج آن شگفت‌زده شوید.

دسته این اتو بخار بوش به صورت ارگونومیک طراحی شده که شما باعث سهولت در اتو کشی شده است. همچنین شما به راحتی به دکمه‌‌های تنظیم اتو دسترسی دارید.

قدرت بخار پیوسته این اتو بوش 40 گرم در دقیقه برای زمان طولانی و بخاردهی لحظه‌ای 180 گرم در دقیقه است. این حجم بخار باعث می‌شود چروک‌ها، بوی بد و میکروب روی لباس‌های شما محو شوند.

ویژگی و امکانات اتو بوش TDA3028014

احتمالا زیاد برای شما پیش آمده که برای رفتن به مهمانی عجله دارید و لباس‌هایتان باید اتو شوند و شما نگران این موضوع هستیداتو سفید بوش که اتو قطرات آب را پس ندهد و لباس شما را خیس و لک نکند. اتو بوش مدل TDA3028014 با مجهز بودن به سیستم Drip stop به هیچ عنوان حتی یک قطره آب هم پس نمی‌دهد. به این ترتیب شما دیگر از ریختن لکه‌‌های آب روی لباستان نگران نمی‌شوید و با خیالی راحت یه اتوکشی ایده‌آل را تجربه کنید. همچنین این نوآوری در زمان و انرژی بسیار صرفه‌جویی می‌کند.

پوشش چندمنظوره Ceranium Glissée در کف این اتو به شما این امکان را می‌دهد تا هر نوع لباسی با هر جنسی که دارید را در همه جهات بدون رسوب به راحتی اتو کرده و از نتیجه آن نهایت لذت را ببرید.

با عملکرد سه‌گانه Palladium Glissée  اتو  بخار را به طور یکنواخت و کامل بر روی لباس‌ها توزیع می‌کند. با این فن‌آوری شما می‌توانید لباس‌های نم‌دار خود را در زمان کمی خشک و اتو کنید. این توزیع هوشمندانه بخار به راحتی و بدون دردسر خشک شدن و اتو شدن تمامی لباس‌های شما را تضمین می‌کند.

این اتو بوش دارای یک فن‌آوری جدید و پیشرفته Advanced Steam است و بخار را به صورت بهینه توزیع می‌کند. این سیستم یک اتو کشی با عملکرد بالا را تضمین می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به عملکرد تمیزکنندگی سه‌گانه با سیستم توکار ضد رسوب و  تمیز شونده، اسپری آب و روشنایی خاموش/روشن نیز اشاره کرد.اتو جدید بوش

مشخصات ظاهری اتو مدل TDA3028014 بوش

اگر بخواهیم از ظاهر این دستگاه برایتان بگوییم ابعاد آن  150 × 121 × 290 میلی‌متر است و رنگ این اتو بخار بوش سفید است که با ترکیب رنگ قرمز و طراحی بینظیری که دارد جلوه خاصی به خود گرفته است.

وزن خالص این دستگاه 1. وزن ناخالص ‌آن 1.6 کیلوگرم است که بسیار سبک بوده و با طراحی ارگونومیک که دارد شما هنگام استفاده از اتو به هیچ عنوان احساس خستگی نمی‌کنید. همچنین طول سیم این اتو بخار بوش 3 متر است و همچنین این دستگاه قابلیت سیم جمع‌کن را نیز دارد.

نوک باریک این اتو جدید بوش باعث شده تا شما به راحتی اطراف دکمه و درز‌های لباس را به خوبی اتو کنید. مخزن آب این اتو بوش که 320 میلی‌لیتر حجم دارد به صورت شفاف است که با دریچه ورودی بزرگتر Quick Filling شما خیلی سریع می‌توانید مخزن را پر و تخلیه کنید.

مشخصات کلی

برند بوش
کشور سازنده اسپانیا
رنگ سفید
توان مصرفی 2800 وات
نوع اتو بخار

گنجایش و ابعاد

گنجایش مخزن  320 میلی‌لیتر
طول سیم برق 3 متر

نماد اعتماد الکترونیکی